בעקבות תהליך גישור באמצעות מידרג, ניסים החזיר לי את מלוא התשלום ששילמתי לו.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
בוצע גישור
| 17/03/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 17/03/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במהלך תהליך גישור העסק החזיר את עלות העבודה לשביעות רצונו של הלקוח.
פיצוי כספי בסך 295 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -03/03/2025
חוות דעת:
פניתי לניסים כיוון שהחשמל בדירה אותה אני משכיר קפץ כל הזמן. הוא הניח שהגורם הוא המזגן, ניתק את המזגן והלך. אמר שיהיה זמין בשבילי עד שיפתור את התקלה ושילמתי לו על הביקור. יום לאחר מכן התקשרתי כיוון שהחשמל שוב קפץ, והוא אמר שהוא לא יכול לבוא כיוון שהוא טס לחו"ל למרות שאמר שיהיה זמין. כשחזר, הגיע שוב לדירה ואמר שהפעם ניתק את המזגן לחלוטין ושנחכה עוד יומיים. לא רציתי שהדיירים ישארו ללא מזגן כי יש להם תינוקת אז ביקשתי שיחזור ויחבר אותו בחזרה והוא אמר שזו פעם אחרונה שהוא חוזר. התקלה לא נפתרה ונאלצתי להביא חשמלאי אחר. לא הרגשתי כאילו הוא באמת מעוניין לאתר את מקור התקלה, ולא היה שקוף לגבי חוסר הזמינות שלו. בסופו של דבר, לא פתר את התקלה ונאלצתי לשלם לחשמלאי נוסף.