מוקד מידרג: 1-700-707-233
תמר דאב, רמת השרון.
אשרור: 19/09/2020
משוב: 13/08/2020

תיאור השירות:
ניקוי בית בן שלוש קומות אחרי שיפוץ שכלל ארונות, חלונות, שירותים, פאנלים ורצפה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בשעה שאמר, עשה כל מה שהיה צריך ומה שהבטיח זה מה שהיה. הם היו נעימים, נחמדים וניקו די בסדר. אחרי שהלכו גיליתי שפיספסו חלון אחד ולכן חזרו וניקו. במקומות מסויימים לא גירדו טיח שנדבק על הרצפה, טענו שלא יורד ואני הורדתי עם שפכטל רגיל אח"כ. לצערי, הרסו לי את הכיריים שהיו חדשות, אמרו שניקו רק עם מים, אבל התמונה מדברת בעד עצמה, שמו חומר שאכל את הכיריים, עשה נקודות של חלודה, אפילו רואים שבין הכפתורים לא ניקו, אבל הם מכחישים. גבו הרבה כסף אבל הרסו כיריים חדשות לגמרי. לא מוכנים לשמוע ממני, אדגר צועק עליי שהשתמשו רק בסמרטוט. לפעמים צריך להודות בטעות..
דירוגים:
כללי
6
איכות
3
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
נורא מצער שזו התוצאה אחרי כל הלב והנשמה שנתנו בעבודה הזו, הגענו עם 2 צוותים על מנת לספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר ומכל הלב העיקר שהתוצאה תהיה מרצה, אפילו חזרנו לתיקון של חלון מלוכלך והכל נעשה עם המון אהבה וסבלנות רבה. נורא מצער שלאחר עשרה ימים מאשימים אותנו על לא עוול בכפינו על משהו שאין לנו יכולת לעשות ולא נותנים לנו זכות ביטוי, עם זאת נאחל המון הצלחה בריאות ואושר ללקוחה היקרה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק