פניתי לבוריס בבקשה להחליף עור קרוע במושב ספה תלת-מושבית. בוריס הגיע אלי והביא קטלוגים של עור – פגשתי איש נחמד ונעים הליכות. בחרתי, ובוריס הזמין את העור. אמר מראש שעד שייבוא העור ייקח 2-3 שבועות (יש לציין שבוריס לא מייבא עור בעצמו). אספקת העור התעכבה, ובוריס התקשר אלי כל מספר ימים, בהתנצלות, כדי לעדכן. כשהעור הגיע, בוריס פירק אצלי את הספה, לקח את המושב למרפדייה והחזיר מוכנה כעבור יומיים (!). העבודה הייתה מעולה, אבל גיליתי שטעיתי בבחירת העור והמושב לא ממש תואם את עור הספה. בוריס ראה שאני מבואס ואמר שתהיה לו הזדמנות להיות בתערוכת עור וימצא שם עור תואם ויחליף לי את ריפוד המושב על חשבונו. אמרתי לו שהוא אינו אשם, הבחירה הייתה שלי ואני צריך לשאת בתוצאות. הוא ענה לי שלקוח תמיד צריך להיות מרוצה, אפילו אם הוא יפסיד. מדהים! טרם נתקלתי בכזה שירות. איש 10 שנותן שירות 10 (חבל שאני לא יכול לתת 100 :).