ניסים היה מצוין! הוא היה שירותי, מקצועי, והמחיר היה הוגן בעיני. עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבינועם ירקוני, מודיעין.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הגיע ובדק את המקרר, אמר לי מה לעשות וזה פתר את הבעיה, נשמע בן אדם מאוד ישר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אשר בן, פתח תקווה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר מסוג ליבהר.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין. יש לו שירות, מקצועיות ומחירים הוגנים. הוא הגיע בזמן שקבענו ואני אזמין אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רביב גסט, תל אביב.
אשרור: 28/02/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקפיא 4 מגירות של חברת ליבהר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני פלד, ראשון לציון.
אשרור: 28/08/2018
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של חברת ליבהר.
חוות דעת:
היה מצוין! מקצוען, אדיב ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי שפיר, תל אביב.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר מחברת ליבהר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה בן עזרא, כפר סבא.
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב והכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לורה ח. תל אביב.
משוב: 10/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ לגבי מקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
שירות מעולה, מקצועי, אדם מאד ישר ונעים הליכות. בדק את המקרר, פסק שהכל תקין, והבעיה נבעה מכך שכפתור הקול פלוס היה בטעות לחוץ. הייתי מרוצה מאוד. חששתי שהמקרר הלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ק. ח. תל אביב.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר של חברת ליבהר.
חוות דעת:
הכל היה ממש מעולה. ניסים הגיע בשעה שקבענו ותיקן הכל כמו שצריך בצורה מקצועית. המחיר לדעתי היה קצת יקר אבל העבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת ליבהר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! איבחן את הבעיה ופתר אותה. נעים והגון מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1396 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.