נסים היה מצוין, מקצועי ואמין. כשהגיע בפעם הראשונה היה חסר לנו חלק שקשה לאתר אותו, אמר שאם נשיג את החלק הוא יגיע לביקור נוסף ללא עלות נוספת. כאשר הגיע החלק מארצות הברית והודעתי לו על כך, הוא התקשר מיוזמתו שבוע לאחר מכן כדי לקבוע איתי מועד והחליף את התרמוסטט ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב עמר, עץ אפרים.
משוב: 16/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
ניסים מאוד נחמד, אמין והמחיר סביר.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה כהן, אלפי מנשה.
אשרור: 02/10/2022
משוב: 27/07/2022
תיאור השירות:
הוספת גוף חימום במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
בן אדם מקצועי לעילא ולעילא. הגיע תוך חצי שעה מהטלפון שלי. הוא מאוד נעים ואדיב. עשה עבודה יפה וטובה והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה ב. פדואל.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת כרטיס דיגיטלי של מדחס.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צליל כהן, שערי תקווה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר של אמקור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, פתר את הבעיה אך היה מעט יקר לדעתי. הגיע בזמן ונראה שעשה עבודה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
טל נתיב, שערי תקווה.
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה למקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
סבבה, אדיב, מקצועי והגיע בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סהר כהן, עץ אפרים.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
החלפה של מפשיר במקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון פנחסי, אלפי מנשה.
משוב: 05/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סימנס שכלל ניקוי חלק.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הסביר לנו והיה נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלון כהן, כפר סבא.
משוב: 21/04/2025
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ביתי והחלפת כרטיס.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! הוא מצא שכרטיס הפיקוד התקלקל. לא היה לו כרטיס חליפי לכן התקשר לטכנאי אחר שהביא את הכרטיס אחרי 45 דקות. אינני יודע אם הם עובדים יחד או פשוט חברים. אך הבעיה טופלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רפי גל, הוד השרון.
משוב: 04/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1397 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.