מעולה, מעולה, מעולה! נקודה! עשיתי טיפול שיננית ע"י קטיה. הטיפול היה מקצועי, נוח, מסביר, ואדיב. תודה, קטיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל א. רעננה.
משוב: 17/03/2025
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ו. הוד השרון.
אשרור: 09/03/2025
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית ופלואוריד.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן מורי, הוד השרון.
אשרור: 13/02/2025
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
שירות פשוט מעולה. נתנו תור קרוב, גם כשנאלצתי לדחות דחו לכמה ימים ולא למילניום הבא כמו במרפאות של קופות החולים. שרון השיננית מקסימה, נעימה, מסבירה כל דבר ודואגת שלא יהיה כאב. שירות מדהים, מחיר מדהים, מה צריך יותר מזה? מרפאה מדהימה, כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית ב. הוד השרון.
אשרור: 05/02/2025
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
שיננית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר ק. הוד השרון.
משוב: 19/12/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
בסך הכל היה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
פזיה מילר, רעננה.
אשרור: 21/11/2024
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביחי ארביב, רעננה.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 13/09/2023
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
השירות היה מצוין ומקצועי. השיננית מאד עדינה. הפקידה בדקה איתי איזה ביטוח אוכל להפעיל כדי להוזיל עליות שזה ממש יפה, יצאתי מרוצה גם מהטיפול וגם מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל חסון, הוד השרון.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שיננית מעולה, מקצועית ונחמדה.
גם היחס מהמשרד בכל הנוגע לזימון התור היה מעולה, שירות ברמה גבוהה, מנסים לעזור בכל דרך אפשרית כדי לתאם תורים בזמנים שנוחים ללקוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר כהן, רעננה.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
שיננית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! לא חיכיתי הרבה בתור, שירות מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
תעודה
אודות
שאלות ותשובות עם ד"ר ירון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.