הוא היה מאה, לא עשר! אין כאלו בעלי מקצוע. הוא היה הכי שירותי בעולם. אחרי בדיקה של המקרר הוא הסביר לי שלא כדאי לתקן אותו והוא עזר לי לקנות מקרר חדש. הוא התמקח בשבילי על המחיר ולאחר בדיקה ראיתי שהוא אכן השיג לי את המחיר הכי זול שאפשר. פירק לי את המקרר הישן כדי שהמובילים לא יגבו לי על זה תשלום והחליף לי את המיקום של המקרר עם המכונת כביסה כדי שיהיה לי יותר נוח במטבח. את כל זה הוא עשה רק במחיר של ביקור רגיל. אני מאד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה פ. חולון.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן הסבר מקיף ומקצועי והסביר למה לא כדאי לתקן את המקרר ועזר לי בבחירת מקרר חדש. בן אדם חביב, מאד מקצועי, ישר ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון גבאי, בת ים.
אשרור: 12/06/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי הצטברות קרח במקרר.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד. דיברנו בטלפון והוא ישר הבין איפה נמצאת התקלה, הוא נתן לי הכוונה איך לטפל בבעיה ופתר אותה. הוא היה קשוב מאוד והייתי מזמין אותו אם לא היה פותר את זה בטלפון. אפשר לתת לו 10 בכל הפרמטרים!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אריה לובל, חולון.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת אפולו תדיראן.
חוות דעת:
בסדר גמור, מצוין! הגיע בזמן. הסביר הכל והיה אדיב מאוד. עשה עבודה מקצועית מאוד, באמת בחור אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיקלה ק. חולון.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה ויעוץ לגבי מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד ונתן שירות מצוין. התקשרנו אליו והוא לא היה פנוי באותו זמן אבל עשה הכל כדי לעזור לנו. בסבלנות רבה אבחן את הבעיה בטלפון ונתן המלצות מה לעשות. לאחר מכן כשהתפנה הגיע לביקור בית, הסביר בפירוט מה התקלה ונתן חוות דעת על כדאיות התיקון של המקרר. בסופו של דבר החלטנו שלא לתקן והוא לקח מחיר הוגן על הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי מ. חולון.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
ניקוי וכיול כלליים בעקבות נזילת מים שהצטברה בתחתית מקרר של חברת סמסונג, 3 דלתות עם מקפיא תחתון.
חוות דעת:
השתמשתי בשירותיו של איק בעבר והוא כהרגלו היה מצויין בכל המובנים. הוא לא רק טכנאי עם ידע ונסיון רב אלא גם בן אדם עם הרבה רצון לעזור שנותן לך הרגשה טובה, וכל זה במחיר השווה לכל נפש. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור סולומון, בת ים.
אשרור: 08/10/2018
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
בתחילה הייתי סקפטי אבל מסתבר שכל מה שרשום נכון. אריק הגון וישר מאוד. עשה עבודה מקצועית עמד בזמנים שקבענו וגם התקשר לברר אחרי זמן מה שהכל תקין. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונלד בסט, בת ים.
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה לגבי מאוורר במקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מקצועי ויעץ לי מה כדאי לי לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון אלקובי, חולון.
אשרור: 15/03/2018
משוב: 11/01/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- החלפת חלק במקרר מחברת פריג'ידר.
חוות דעת:
הוא אלוף, אין עליו!! בחור טוב. הוא גר קרוב אליי אז הדריך אותי בטלפון איזה חלק לפרק במקרר. הבאתי לו את החלק, הוא הביא לי חלק תואם וחיברתי אותו בהדרכתו והחלק עובד. לא לקח ממני כסף!! בחור חבל עלך הזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי ליפטמן, חולון.
משוב: 20/11/2017
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא איש מאוד מאוד נחמד. הוא הגיע מאוד מהר ולקח מחיר הגון בעיניי.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1027 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.