הוא היה מאוד שירותי ומקצועי, הסביר כל דבר שהוא עשה ונתן מחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ה. רמת גן.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב דוזלי, רמת גן.
אשרור: 25/07/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקפיא במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אריק היה מצוין. אני מאוד מרוצה מהיחס שלו, הוא הקדיש את כל הזמן לתיקון ולא היה לחוץ, ענה על כל השאלות ועבד עד הסוף שהכל תקין ועובד. הוא אפילו התקשר למחרת לשאול אם הכל בסדר, אין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ינון, רמת גן.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצרים והחלפת חלק במאוורר של מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
אריק היה פשוט מלאך! היה לי איזה חלק במאוורר של המקרר שנשרף והוא החליף אותו ותיקן גם כמה קצרים. הוא עשה את העבודה והשקיע מעל ומעבר. הוא איש טוב, ואני מאוד ממליץ עליו. מקצועי, מדייק בזמנים וזול מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור פורטנוי, גבעתיים.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על נזילה ממקרר.
חוות דעת:
אריק היה מדהים, ממש 100%, התקשרתי אליו והוא ביקש שאשלח לו תמונות של המקרר. הוא הדריך אותי שלב אחר שלב מה לעשות דרך בטלפון והבעיה פשוט נפתרה! התרשמתי מאוד! הוא יכל להגיע ולסדר בעצמו ולגבות על זה תשלום אך היה מספיק אמין וישר ואני ממש מרוצה, ממליץ עליו בכל מקום שאני מגיע :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל סלעי, רמת גן.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקפיא בן 20.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אמר שלא כדאי לתקן. שירות מהיר ומיקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור מזרחי, גבעתיים.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת טיימר ותרמוסטט.
חוות דעת:
ציון עשר בכל הפרמטרים! אפילו הוא התקשר יום למחרת לבדוק שהכל תקין. הייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציון גיאת, רמת גן.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
שירות מצוין! הגיע בזמן, היה נחמד וניסה כל מיני דרכים לתקן את התקלה, אבל התרשמתי שלא הצליח לתקן את זה לטווח הארוך. במהלך העבודה נשרף הכרטיס האלקטרוני של המקרר אז הוא היה הוגן והחליף אותו בלי לגבות תשלום נוסף. בסך הכל עשה עבודה בסדר גמור וניסה לתקן, מדובר במקרר ישן ובסופו של דבר התרשמתי שהמקרר עובד אבל אני לא בטוח כמה זמן זה יחזיק. נכון לעכשיו אין נזילה אבל גם הוא בעצמו אמר שהוא לא יודע אם זה יחזיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1028 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
שאלות ותשובות עם אריק
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.