שירות על הפנים. העבודה ברמה מאוד נמוכה, מאוד לא אסתטית. התקשרתי אליו יום אח"כ וגם אמרתי לו את זה והוא הגיב שזה תיקני וזה מה שיש.
איכות
3
מחיר
9
זמנים
6
יחס
3
3
כללי
תמר דן, קציר-חריש.
משוב: 17/11/2016
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן ישראלי, קציר-חריש.
אשרור: 14/11/2016
משוב: 06/10/2015
תיאור השירות:
התקנת תשתית גז.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, נתן חצי שעה התראה, הגיע בזמן ועמד במחיר שקבע מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרגא גריזמן, אלפי מנשה.
משוב: 21/03/2016
תיאור השירות:
תיקון מבער גז.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, שירות בסדר גמור, זריז יעיל, הגון. הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ב. קציר-חריש.
משוב: 27/10/2015
תיאור השירות:
תיקון של כפתור בכיריים.
חוות דעת:
הוא היה שירות יוצא מן הכלל! הוא ממש טוב ולקח מחיר הגון. הוא הגיע מהר, היה נחמד והכל היה בסדר. אני ממש ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר דן, קציר-חריש.
משוב: 19/06/2015
תיאור השירות:
החלפת חיישן בכיריים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא תיקן את הבעיה ולקח מחיר הוגן. מומלץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
יונה חודי, אלפי מנשה.
משוב: 08/01/2015
תיאור השירות:
החלפת צנרת עקב דליפת גז.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מאוד מרוצה ממנו, הוא עשה עובדה טובה ומקצועית. הוא היה מאוד נחמד ונתן שירות טוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 924 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 14/10/2028
אודות
חיים התחיל את דרכו בכלל בתחום הרכב, שאותו למד עוד בצעירותו מאביו, אבל אז חיפש משהו חדש – ומצא את האהבה שלו בעולם הגז.
" גם אחרי הרבה שנים של ניסיון בתחום אני נתקל בתקלות שהן לא קלות לפיתרון ויש בזה הרבה אתגר", הוא מספר. "במרבית המקרים אני מגיע ורואה תקלות לא שגרתיות אבל בכל זאת מצליח לפתור אותן, וזה מה שנותן את הסיפוק."
הוא נשוי ואב לשניים, וכשהוא לא עוסק בתקלות גז תוכלו למצוא אותו מצלם, צולל או קורא ספרים. אם תשאלו איפה הוא יהיה עוד עשר שנים הוא כנראה יהיה עסוק בלטייל בעולם.
"הדבר שאני הכי אוהב בעבודה שלי זה המפגש עם אנשים חדשים כל יום, ופיתרון של תקלות מאתגרות." אומר חיים.
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להתקדם, לגדול, לצבור עוד לקוחות ועוד אתגרים, ושיהיה כוח ובריאות להמשיך לעבוד."
חיים עוסק כבר למעלה מ15 שנה בתחום הגז.
"מה שאני באמת אוהב בלהיות עצמאי זה שאתה יכול להרוויח לפי ההשקעה שלך", אומר חיים. "אם תשקיע באיך שאתה עושה את העבודהו תשקיע בלקוחות - אתה תרוויח ממה שאתה עושה, וזה מספק."
תחומי ההתמחות:
:: איתור דליפת גז
:: תיקון כיריים גז
:: תיקון גריל גז
:: בדיקת מערכת גז
:: התקנת נקודת גז
:: חיבור גז לבית חדש
:: התקנת מחממי מים על גז
:: התקנת מחממי מים על גז
:: התקנת בלוני גז
"העיסוק בגז הוא עיסוק מסוכן ובגלל זה הלקוח נמצא אצלי תמיד בראש סדר העדיפויות. לא רק מבחינת השירות, או העמידה בזמנים, אלא בעיקר בנושא הבטיחות, אני לא מתפשר על בטיחות."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.