היה מצוין! היה מאוד לעניין. הטיפול היה שיננית, והוא עשה עבודה משולמת. היה הרבה עבודה והמחיר ממש זול לעומת השירות המושלם והמקצועיות וגם רגיש לכאב שלי ואנושי. פשוט מרגישים שמדובר ברופא שאכפת לו מהלקוח.
ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו! אני עם ד"ר אדלר כמה שנים ואני מבסוט ממנו. הוא נחמד, מקצועי, עדין, קשוב ומקבל מידית במקרים של עזרה ראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה מזרחי, ירושלים.
משוב: 21/06/2023
תיאור השירות:
סתימה שהסתיימה במרפאה על ידי דביר.
חוות דעת:
הוא בן אדם מיוחד! אמנם לא זול והתור נדחה כמה פעמים אך אני מרוצה ממנו, מהשירות ומהמקצועיות שלו והוא בן אדם נהדר!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרה אביטן, ירושלים.
משוב: 21/07/2023
תיאור השירות:
סתימת חורים בשיניים.
חוות דעת:
ד"ר אדלר עושה עבודה טובה! הוא אמיתי, אמין ועדין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאירה רוטנברג, ירושלים.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
טיפולי שיניים שגרתיים.
חוות דעת:
אני אצלו כבר 24 שנים והוא ממש אחלה! בכללי אני שונאת רפואת שיניים אבל הוא מדהים. הוא חמוד, חייכן ואין עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי לארי, ירושלים.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שיניים ועקירת שן בינה.
חוות דעת:
היה מעולה! היחס שלו מעולה והוא התקשר למחרת לשאול איך אני מרגישה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני קריספין, ירושלים.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
טיפול וחידוש סתימה.
חוות דעת:
המון המון שנים אצלו, המחיר בסדר לדעתי, אני אישה שסובלת מחרדות שיניים, כאשר באתי אליו בפעם הראשונה הוא ראה שאני מפחדת אז הוא הראה לי שהכל יהיה בסדר, נתן לי ביטחון וגרם לי לא לדאוג מהטיפול. בזמן הטיפול הוא היה עדין ומקצועי. הוא זמין ודואג כל הזמן. בן אדם פשוט מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליסיה דובינסקי, ירושלים.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
טיפול בשן שבורה וסתימת חור.
חוות דעת:
חד משמעית ממליצה! הוא מעולה! יצא לי להיות אצלו פעם אחת בחירום, משם הכרתי אותו ומאז אני אצלו באופן קבוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהובה לזרי, ירושלים.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
טיפול בסתימות, שורש ועקירות.
חוות דעת:
הוא רופא סבלני, אדיב ועדין. כל המשפחה שלי מטופלת אצלו. רואים שיש לו ניסיון, פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
דביר הוא רופא שיניים, על כך מספר: "חשוב לי שבצד הטיפול המקצועי ביותר, המטופלים שלי גם ירגישו שבאמת אכפת לי וחשוב לי לעזור להם ושהחוויה שלהם תהיה נעימה עד כמה שאפשר (וידוע לי שזה לא פשוט בתחום הלא ממש אהוב של רפואת השיניים). המוטו שלי הוא שאני קודם כל רופא שיניים שמטפל באנשים, ורק אחר כך גם אדם שמתפרנס מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.