מטופל אצלו עשר שנים, המשפחה שלי מטופלת אצלו כל הזמן, לא מוותר עליו, הוא מצוין עדין ואכפתי, השיניים בחיים לא כואבות, הוא דואג ומתקשר לוודא שהכל בסדר. בן אדם פשוט מעולה.
.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ש. בית שמש.
משוב: 02/09/2024
חוות דעת:
היה מעולה! היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמחה גולדנברג, ירושלים.
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין. הטיפול היה שיננית, והוא עשה עבודה משולמת. היה הרבה עבודה והמחיר ממש זול לעומת השירות המושלם והמקצועיות וגם רגיש לכאב שלי ואנושי. פשוט מרגישים שמדובר ברופא שאכפת לו מהלקוח.
ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו! אני עם ד"ר אדלר כמה שנים ואני מבסוט ממנו. הוא נחמד, מקצועי, עדין, קשוב ומקבל מידית במקרים של עזרה ראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה מזרחי, ירושלים.
משוב: 21/06/2023
תיאור השירות:
סתימה שהסתיימה במרפאה על ידי דביר.
חוות דעת:
הוא בן אדם מיוחד! אמנם לא זול והתור נדחה כמה פעמים אך אני מרוצה ממנו, מהשירות ומהמקצועיות שלו והוא בן אדם נהדר!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרה אביטן, ירושלים.
משוב: 21/07/2023
תיאור השירות:
סתימת חורים בשיניים.
חוות דעת:
ד"ר אדלר עושה עבודה טובה! הוא אמיתי, אמין ועדין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאירה רוטנברג, ירושלים.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
טיפולי שיניים שגרתיים.
חוות דעת:
אני אצלו כבר 24 שנים והוא ממש אחלה! בכללי אני שונאת רפואת שיניים אבל הוא מדהים. הוא חמוד, חייכן ואין עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי לארי, ירושלים.
משוב: 19/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שיניים ועקירת שן בינה.
חוות דעת:
היה מעולה! היחס שלו מעולה והוא התקשר למחרת לשאול איך אני מרגישה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
דביר הוא רופא שיניים, על כך מספר: "חשוב לי שבצד הטיפול המקצועי ביותר, המטופלים שלי גם ירגישו שבאמת אכפת לי וחשוב לי לעזור להם ושהחוויה שלהם תהיה נעימה עד כמה שאפשר (וידוע לי שזה לא פשוט בתחום הלא ממש אהוב של רפואת השיניים). המוטו שלי הוא שאני קודם כל רופא שיניים שמטפל באנשים, ורק אחר כך גם אדם שמתפרנס מזה".
תחומי התמחות
:: רפואת שיניים כללית
:: שיקום הפה
:: אסתטיקה של החיוך ושל הפנים
ותק בתחום
משנת 1993
שאלות ותשובות עם ד"ר דביר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.