אביב היה מקסים ממש! הוא מסור, רציני, אחראי, גבה מחיר הוגן לדעתי ועמד בזמנים. בנוסף הוא נתן לי אחריות במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון בן שימול, נתניה.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 3 כוח סוס מחברת תדיראן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אביב בעל מקצוע בין הטובים שנתקלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל אלשטיין, אבן יהודה.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
החלפת קבל וניקוי שני מזגנים רגילים מחברת Family.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה בחור, הגיע בזמן, נתן שירות נפלא ומעולה!
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'וש ריכמן, נתניה.
משוב: 05/11/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור סוויסה, נתניה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל מחברת פיילוט.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך, היה ממש בסדר והמחיר היה הוגן לדעתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושר אסבג, נתניה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה שכלל פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הוא הסביר לי בדיוק מה קרה, איך הוא טיפל בבעיה וכיצד לתחזק את המזגן כך שהבעיה לא תחזור על עצמה. בנוסף הוא לקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל ביסקרובני, נתניה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אחלה שירות! אביב מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר שרעבי, נתניה.
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה.
חוות דעת:
הוא בא בדיוק בזמן, עשה עבודה ממש טובה והשאיר אחריו נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מאור כלפון, נתניה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
אביב נתן שירות מצוין! הוא איתר את התקלה והסביר לי הכל .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור בר זוהר, נתניה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה, יפה והיה אחלה שירותי מבחינתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 68 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התקנה ושירות למתקני קירור ומיזוג אוויר דרג 2
אודות
אביב בעל עסק למיזוג אוויר.
״לאבא שלי יש עסק של מיזוג אוויר, בילדותי הייתי איתו, אהבתי מאוד את העבודה והחלטתי שזה המקצוע שלי״, מספר אביב ומוסיף: ״יש כמה דברים שאני מאמין בהם בעבודה שאני רוצה להעביר ללקוחותי: אני מאמין דבר ראשון שהלקוח תמיד צודק, אני מאמין שאם עושים עבודה טובה ומקצועית מהלב אז תמיד הלקוח ישבח אותך וירצה שנגיע לתיקונים בהמשך ולהעביר את שמי מפה לאוזן.
"סה״כ אני מאמין בשירות טוב, אמין, ומקצועי״, מסכם אביב.
תחומי התמחות
:: התקנות של כל סוגי מזגנים עיליים בעלי החברות השונות, התקנות של מערכת מיני מרכזי בבתים
:: תיקונים של כל סוגי מזגנים עיליים בעלי החברות השונות, התקנות של מערכת מיני מרכזי בבתים
:: ניקוי וחיטוי עמוק לכל סוגי המזגנים
ותק בתחום
בתחום קירור ומיזוג אוויר משנת 2015.
הכשרה
אני בעל הכשרה של קירור ומיזוג אוויר דרג ב׳ שמקנה לי אישור לעבוד על מתקני מיזוג אוויר עד 20 טון קירור. אני גם סטודנט לימודי הנדסאי קירור ומיזוג אוויר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.