עסק זה נמצא במבחן, לכן אין לו עדיין דירוגים מלקוחות קודמים. אפשר לפנות לאסף
ולהתנסות בשירות שלו.
קראת 0 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2026
אודות
אסף, חשמלאי, מספר: "חשוב לי להשתמש בניסיון שלי כחשמלאי מוסמך כדי לספק שירות מקצועי. אני מצויד בידע רב ובכישורים בכל נגזרות החשמל - מהפקות חשמל ומערכות תאורה, דרך תיקונים ותחזוקה, ועד להתקנות חדשות ושדרוגים מתקדמים. המחויבות לאיכות ולבטיחות היא בקרבת ליבי, ואני מחזיק במוסר עבודה גבוה, חושב לי לתת שירות אדיב, מסור ומקצועי לכל לקוח." אסף מוסיף: "אני מאמין בבניית יחסים טובים עם לקוחות, ואני תמיד מוכן ללכת צעד נוסף כדי להבטיח שהפרויקט יתבצע בצורה הטובה ביותר. אני אוהב להתמודד עם אתגרים טכניים, ומתחייב לספק שירות אמין ומקצועי בכל פעם. אני זמין לשאלות נוספות ומצפה לשתף פעולה בעתיד הקרוב."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.