הייתה נזילה לאחד השכנים והיה צריך לתקן. הוא גירד הכל, מרח מלט וחזר לעוד צביעה. הוא היה מאוד מקצועי וזיהה שהנזילה ממשיכה. הוא הציע לחכות עם העבודה ואנחנו רצינו לצבוע בכל זאת. הוא היה זריז מאוד, הגיע בול בזמן שקבענו ובטווח מאוד קצר. המחיר היה הוגן לדעתי, קיבלנו הצעות מחיר גבוהות יותר והלכנו איתו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר קוזוק, רמת גן.
אשרור: 11/07/2024
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
תיקון טייח וצבע בשירותים ותיקונים לאחר רטיבות במקלחת ובחדר שינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר ק. חולון.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
איטום מקלחת ותיקון הרטיבות בקיר הסמוך למקלחת כולל צביעת הקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רועי היה מצוין. עשה עבודה עשר, מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רצון דרחי, גבעתיים.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון הזזה, תיקון דוש אמבטיה והחלפת מנעול בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מצוין! קודם כל השירות שלו ברמה מאד גבוהה, האדיבות, הדאגה ועם חיוך. היה מקצועי, מה שהוא היה צריך הוא הלך לקנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
נעם נוימן, רמת גן.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון מקלחת.
חוות דעת:
טוב מאוד ונחמד מאוד. הוא ניסה לתקן ארון ולמרות שזה היה קשה הוא ניסה כל מה שהוא יכול ובסוף הוא הצליח.
רועי פשוט תותח, הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שנתקלתי בהם, הוא אחראי והוגן, אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטי מלמד, גבעת שמואל.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
התקנת מראות, מתקני עציצים בתקרה, מתלה מגבות ודוש בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מקצועי, מהיר, עם חיוך, הסבר וניקיון אחרי העבודה. היה ממש כיף ונפלתי על מקצוען אמיתי. אני הקדמתי אך הוא אפילו הקדים אותי והגיע לפני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.