היה בסדר גמור. בא בזמן שקבענו. ניקה כמה שאפשר אחרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאנה קסיאנוב, רמת גן.
משוב: 03/01/2025
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה וכוננית צפה בסלון.
חוות דעת:
היה ממש מקסים, הוא בן אדם נחמד מאוד, מקצועי, מסודר וניקה אחריו. אחד הדיבלים יצא מהצד השני ולמחרת הוא הגיע ישר ותיקן את זה. היה ממש מקסים ומאוד הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעין כהן, גבעתיים.
משוב: 31/12/2024
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני מימרן, גבעתיים.
אשרור: 30/12/2024
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
החלפה של 3 כבלי כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי רוזנפלד, רמת גן.
משוב: 29/12/2024
תיאור השירות:
תיקון של מסתור מזגן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוש אביטל, גבעתיים.
משוב: 22/12/2024
תיאור השירות:
תליית ידית אחיזה במקלחת.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית קורן, רמת גן.
משוב: 22/12/2024
תיאור השירות:
הרכבת שלוש מיטות והתקנת ברז לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן א. רמת גן.
משוב: 15/12/2024
תיאור השירות:
תלייה של טלוויזיה, שני מדפונים ו 3 תריסים.
חוות דעת:
היה בחור נחמד, לקח מחיר גבוה בעיניי להתקנה של טלוויזיה, שני מדפונים קטנים ו3 תריסים. המדפים נפלו פחות מ 24 שעות אחרי שהלך ואז ראיתי שבניגוד למה שדיברנו, הוא לא השתמש בדיבלים שמתאימים לקיר שלי. חבל, אפילו היו לי דיבלים משלי להציע לו אם רק היה מדבר. מקווה שלא השתמש באותם הדיבלים לטלוויזיה ובשאיפה שהיא לא תיפול. לצערי לא אוכל להגיד שאזמין אותו שוב.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גל רבי, רמת גן.
משוב: 04/12/2024
תיאור השירות:
הרכבת רהיטים וטלוויזיה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה שירותי ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לורן דוד, רמת גן.
משוב: 26/11/2024
תיאור השירות:
פירוק קלפה מארון.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 332 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.