עסק זה נמצא במבחן, לכן אין לו עדיין דירוגים מלקוחות קודמים. אפשר לפנות לאפרים
ולהתנסות בשירות שלו.
קראת 0 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הנדימן מקצועי
תעודה
אודות
אפרים, אינסטלטור, מספר על עצמו: "הגעתי לתחום הזה כי תמיד ידעתי לעשות הכול בבית. התמקצעתי בנושא האינסטלציה בצורה טובה מאוד והתעניתי בתחום. אני מאוד אוהב לתת שירות לאנשים בצורה הטובה ביותר. חשוב לי שהלקוח תמיד יהיה מרוצה מהעבודה שלי, כי אני נותן את כל כולי כדי שהוא יהיה מרוצה. מה שמיוחד בעסק שלי זה שאני תמיד עובד בשקיפות, שם את החלקים המקורים ולא חיקויים ותמיד הלקוח רואה לפני שאני מתקין. אני תמיד מקפיד להסביר, לצלם לפני ואחרי העבודה. אני מאוד קפדן, מקצועי וישר עם הלקוחות שלי."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.