תיקון נזילות של 2 אסלות מונובלוק והחלפה של שסתום ברז יציאה של המים לחדש.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
מבחינתי, הרווחתי איש מקצוע לכל החיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל שובל, רעננה.
אשרור: 05/08/2021
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה פשוט עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה גלעד, כפר סבא.
משוב: 17/02/2021
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה במרפסת, העברת צינורות למכונת כביסה והחלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק, הגיע ועשה מה שצריך, ענה על השאלות ואפילו ייעץ ועזר לנו בדברים אחרים ללא תשלום נוסף. הזמנתי אותו לעבודה נוספת והוא היה שוב מעולה, עונה בווצפ, עוזר, הכי זמין וגמיש. הכול עשר אצלו. זאת הסיבה שחזרנו אליו שוב.
הוא היה מצוין, בירר את כל הפרטים לפני שהגיע, ביקש שאשלח תמונות, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, המחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה גוטמן, רעננה.
אשרור: 13/07/2020
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשרותים והחלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ממש נחמד וזמין בטלפון, ישר ולענין. בא בזמן והייתי מורצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שקד רייך, הוד השרון.
אשרור: 02/07/2020
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מטבח וחיבור תמי 4.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
משה היה מדהים, ממש כך! לפני שהגיע ביקש תמונות כדי שיוכל להבין מה בדיוק צריך. ייעץ לי איזה ברז לקנות לבקשתי והציע לי שהוא ירכוש עבורי את הברז ואוכל לשלם ישירות לחנות או שאנסה בעצמי למצוא ברז זול יותר וכך היה. עזר על הדרך להתקין את התמי 4 והסתכל על עוד איזו תקלה שהייתה לנו. הוא אמין מאוד ומקצועי, היה מספיק ישר להגיד לגבי נזילה שהייתה לנו שזה לא תחום שהוא מתעסק בו ועדיף שניעזר באיש איטום. ממליצים מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 905 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.