חמד היה מאוד הוגן ונחמד. הוא הסביר לי שאין צורך שיבוא והנחנה אותי איך לתקן בעצמי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
נופר אדן, תל אביב.
אשרור: 27/03/2022
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי, בא באותו יום שדיברתי איתו ותוך 10 דקות תיקן את הבעיה. ממליצה עליו בחום לכל מי שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם אטיאס, תל אביב.
משוב: 26/01/2022
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש שנפל. התיקון כלל התקנת צינור בין הקולט לדוד וכן קשירה מחוזקת בין הקולט לדוד.
חוות דעת:
חמד היה בסדר. הוא פתר במהירות את הבעיה. הוא היה מקצועי ובא בזמן. וכן הוא היה אדיב ושירותי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורסביה ירינצוק, תל אביב.
משוב: 30/12/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא הגיע קצת לפני שקבענו וכשהגיע הוא ישר עלה לגג ופתר את הבעיה בזריזות. המחיר היה הוגן ממש ונוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי סופר, תל אביב.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 05/09/2021
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הרושם היה חיובי מכל הבחינות מלבד המחיר שהרגיש לי גבוה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדם ל. תל אביב.
אשרור: 18/10/2021
משוב: 19/08/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש גדול שקיצר את החשמל.
חוות דעת:
היה מהיר מדויק נחמד ושירות מצוין! אני איעזר בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל שגב-איתך, תל אביב.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע אליי בזמן שקבענו והיה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת פז, תל אביב.
משוב: 10/09/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא לא הגיע, מישהו אחר הגיע במקומו והוא היה ממש אחלה, הוא עבד במהירות והיה נעים מאוד, הרמה הייתה גבוהה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2538 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.