היה על הכיפאק! אפילו עזר למנוע את הישנות המים שזלגו למקום. הגיע מהר וטיפל בצורה מקצועית בתקלה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גברי ואגון, תל אביב.
אשרור: 19/05/2025
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מתג לאמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מצוין, הגיע ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביה א. תל אביב.
משוב: 15/05/2025
תיאור השירות:
החלפת כבל שרוף.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין! התלוננתי על דוד שלא מחמם, עבד ביסודיות ובסבלנות על מנת למצוא את הבעיה, מצא והחליף את הכבל השרוף והדוד חזר לעבוד על הדרך מצא כבל חשמל בלוח שגם היה שרוף כלול במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס וויס, תל אביב.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
הזזת נקודת חשמל ומסילות.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! שירות מהיר ואיציק איש מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מ., תל אביב.
משוב: 30/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תנור מיקרוגל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
תקלות חשמל
בתוקף עד
אודות
איציק הוא חשמלאי ועל כך הוא מספר: הקורונה גרמה לי לשנות מקצוע והבנתי שזה מה שעושה לי טוב. חשוב לי להקשיב ללקוח ולהבין מה התקלה, ולאחר מכן להסביר מה צריך לעשות בשביל לפתור את הבעיה. סדר וניקיון חשובים לי מאוד גם במהלך העבודה וגם אחרי סיומה. חשוב להיות הגון וישר ולתת ללקוח שיהיה מרוצה מהשירות".
תחומי התמחות
:: תקלות וקצר חשמלי.
:: התקנת מכשירי חשמל.
ותק בתחום
משנת 2020.
שאלות ותשובות עם איציק
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.