דוד היה ממש שירותי, מקצועי ואדיב מהשיחה הראשונה! ממליץ בחום.
דוד בעל המקצוע, מרגע ההתקשרות היה שירותי, פתר את הבעיה בצורה מקצועית, אדיבה, ובמחיר הגון. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנטון גוטליב, ראשון לציון.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בשעות הלילה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עדי צ. ראשון לציון.
משוב: 24/12/2024
תיאור השירות:
התקנה של תמי 4.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילונה קלדרון, ראשון לציון.
משוב: 23/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור חדר רחצה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
זאת הייתה סתימה מאוד רצינית והוא עשה את זה על הצד הטוב ביותר. אני אפילו איחרתי והוא חיכה והיה סבלני ומושלם. הוא מקצועי, הסביר והראה לי הכל והיה מאוד פייר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנדלה סיום, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2024
תיאור השירות:
תיקון אסלה וברז ניל.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור והוא מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא פטש, חולון.
משוב: 10/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל ל. חולון.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
דוד היה מעולה! הוא ממש מקצוען, ישר קלט מאיפה הנזילה וסידר את הכל מהר. הוא היה ממש נחמד וביקש מחיר ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטליה יארושבסקי, חולון.
אשרור: 04/03/2025
משוב: 03/01/2025
תיאור השירות:
התקנת מדיח כלים מחברת דה לונגי ופיצול צינור וברז למכונת כביסה ומדיח.
חוות דעת:
אני ממש רוצה, הוא היה טוב, מקצועי ומאוד מנומס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית זדה, בת ים.
משוב: 02/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של שירותים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.