היה מעולה! בדק זרם חלש בכיור מטבח, הגיע למסקנה שמדובר בברז עצמו. סגר גם פתח שדלף בכיור אחר. לקח רק על הביקור כי החלטנו לבדוק אם יש אחריות על הברז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תלמה שפירא, רמת השרון.
משוב: 27/02/2024
חוות דעת:
היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עידית ח. ירושלים.
משוב: 11/01/2024
תיאור השירות:
שיפור לחץ המים בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות! היינו מאוד מרוצים, הוא היה זמין ופתר את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורון גל, הרצליה.
משוב: 06/11/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אבי עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל א. הרצליה.
משוב: 28/04/2022
תיאור השירות:
סגירת נזילה בברז בגינה.
חוות דעת:
הוא לא הבין אותי נכון כי הוא לא הבין שזה ברז כמו בכיור ולכן לא החליף אותו אלא רק סגר את הנזילה. מבחינת העבודה הוא עשה בסופו של דבר את מה שהכי חשוב שזה לסגור את הנזילה. הוא כן יכל לבקש ממני תמונות כי אני ממש לא מבין את התחום. מעבר לכך הגיע מהר ובחול המועד והכל בסדר.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
בר אוחיון, הרצליה.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת, תיקון נזילה מתנור חימום והחלפת צינור בכיור.
חוות דעת:
היה מעולה, אבי עשה את כל העבודה בצורה פשוט פנטסטית. ממש חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי לוי, הרצליה.
משוב: 31/05/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הגיע מהר והיה מקצועי ונחמד. מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר כץ, הרצליה.
אשרור: 05/11/2020
משוב: 04/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן בן שמחון, רמת השרון.
אשרור: 19/07/2020
משוב: 20/05/2020
חוות דעת:
בעיקרון, היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
אלון רז, הרצליה.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
בסדר גמור! העבודה נעשתה לדירה שכורה שלי והוא היה זמין והגיע בזמן. הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2601 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.