הבעיה הזו מתרחשת לנו כל כחצי שנה. עד כה, במשך שנים נעזרנו באינסטלטור אחר שהיה פותר את הבעיה. הפעם הזמנו את אבי מכיוון שהקבוע לא היה זמין. בפה מלא - מעתה, בכל בעיית אינסטלציה, אבי יהיה זה שייקרא לתיקון. לא רק שהוא פתר את הבעיה באופן יסודי הרבה יותר מהקודם, הוא גם גילה פתח ביקורת שלא הכרנו שמאד משמעותי לטיפול (לא אני שהייתי נוכח בבניה של הבית ולא האינסטלטור הקבוע לא היינו מודעים לפתח הזה ועדיין אין לי מושג איך הוא עלה על זה). ייתכן גם שבזכות הגילוי שלו אוכל להתמודד בעתיד עם בעיה דומה באופן עצמאי). בקיצור - איש מקסים ונעים, מקצוען אמיתי ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פלביו מנטלמכר, מודיעין.
אשרור: 30/06/2024
משוב: 04/10/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת שהתפוצצה בקיר.
חוות דעת:
הוא לא תיקן, אלא המליץ לפנות לביטוח וזה באמת היה הרעיון הנכון. הוא מאוד מקצועי, ידידותי ונקי. ממש התרשמתי ממנו, הוא מצוין
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליעד בר מוחא, מודיעין.
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין! פתח עם מכונה את הסתימה זריז נקי והגיע בזמן. מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל ענבר, מודיעין.
משוב: 29/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף ומנגנון באסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש טוב! הייתי מרוצה. אבי בדק אסלה שלא הדיחה כראוי, עלה מהר על הבעיה, סידר את העניין, החליף מצוף ומנגנון והלך לקראתי במחיר התיקון. היה מקצועי ומצויין. הדבר היחיד שפחות אהבנו אשתי ואני הוא כפתור לחצני מיכל ההדחה החדש שמאוד בולט ממיכל ההדחה ולא שטוח כמו שהיה קודם. אבי הסביר לנו שהלחצנים השטוחים יוצרים בעיות ועדיף אחד כמו זה שהתקין. כשלושה חודשים אחרי התיקון ולמרות החלפת כפתור מיכל ההדחה, עדיין יש להדיח מספר פעמים והריח הלא כל כך נעים שבגללו הזמנו תיקון מלכתחילה עדיין קיים. אבי ביצע את העבודה לשביעות רצוננו מלבד כפתורי ההדחה שבתמונה, אך במבחן הזמן הבעיה הופיעה מחדש די מהר כך שהתיקון לא היה מוצלח בסופו של דבר.
היה טוב מכל הבחינות, אדם נחמד, הגיע בזמן והשירות היה מצויין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר בן-ורון, מודיעין.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה זמין להגיע ביום שישי בבוקר. פתר את הבעיה לשביעות רצוני עם ברז ניל חדש. הוא נתן שירות מהיר ואדיב בהתראה קצרה ביותר של כשעתיים מההתקשרות עמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה קרופר, מודיעין.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה, גמישות בזמן ההגעה, מקצועיות ויחס מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת רגב, מודיעין.
אשרור: 26/05/2024
משוב: 02/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת לחץ והחלפת מסנן.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
חורחה הספר, מודיעין.
משוב: 22/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ניקוז בחדר אשפה.
חוות דעת:
באופן כללי היה טוב אבל המחיר יקר לדעתי, ציפיתי לפחות. הוא כן פתר את הבעיה אבל לא אמר לי שיש בעיה נוספת ועכשיו יש לנו טפטוף.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2455 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.