בדיקה נזילות בצינור ראשי לבניין ובדיקת דודי שמש על הגג.
חוות דעת:
בן אדם מאוד מקצועי ומאוד נעים. הוא היה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים פלג, ירושלים.
אשרור: 18/11/2024
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, התקלה מצריכה חלק מסוים והוא הציע לי לקנות את החלק באינטרנט ואז לדבר איתו. המחיר היה קצת גבוה בעיניי ביחס לביקור בלבד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רונן אזולאי, ירושלים.
משוב: 15/11/2024
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
0
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיר וייס, ירושלים.
משוב: 13/11/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בשירותים ופתיחת צנרת באמבטיה וסתימה במטבח.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! טיפל בתקלה ביעילות ובזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד סאווינה, ירושלים.
משוב: 13/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעזרת מכשיר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם ב. ירושלים.
אשרור: 08/11/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
תיקון ניקוז בשירותים.
חוות דעת:
הזמנתי את אבי בגלל בעיה בניקוז השירותים, הוא בא לבדוק והציע לנו שתי אפשרויות לפתרון ששתיהן יקרות ואמר שלא בטוח שכדאי כי אפשר לחיות עם המצב הנוכחי. החלטנו באמת לא להמשיך. הוא היה זמין מאוד ואדיב, לקח סכום נמוך על הביקור והיה נראה שהוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ע. ירושלים.
משוב: 07/11/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל דור, ירושלים.
משוב: 06/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של ביוב שהתפתחה לגלישה לא סימפטית.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! פתר את הבעיה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחיהוד צילקר, ירושלים.
משוב: 06/11/2024
תיאור השירות:
תיקון של ברז במרפסת.
חוות דעת:
אבי בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ממן, ירושלים.
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
אבי עזר לי חד משמעית, נתן לי הכוונה דרך הטלפון וחסך לי לא מעט כסף. הצגתי לו את הבעיה והוא הציע לי את מה שהוא חושב, אמר שמיותר שהוא יבוא.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2601 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.