היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל! עשה עבודה כמו שצריך. גבה דמי ביקור בערך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה פתאל, יהוד.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 25/04/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון נזילה בברז בבית.
חוות דעת:
הוא כיוון אותי איך לפתור אותי את הבעיה ללא תמורה. הוא הסביר לי מה לעשות ועשיתי את זה לבד, אין יותר טוב מזה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
בלה פוויס, אזור.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 05/07/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. עבד ועשה הכל. הגיע בזמן ואפילו לפני. פתר את הבעיה. ממש טוב. לקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת ש. סביון.
משוב: 26/02/2017
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מצוין. הוא הגיע מהר, היה גמיש והשתדל להגיד בזמן שנוח לי. הוא היה מאוד מאוד נחמד ונראה שהבעיה נפתרה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוית מלכה, אור יהודה.
אשרור: 20/09/2016
משוב: 11/07/2016
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מישל דהן, אור יהודה.
אשרור: 10/03/2016
משוב: 08/01/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילות מניאגה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא איתר את התקלה תוך כמה דקות, הראה לי היכן הבעיה ותיקן אותה ביסודיות במחיר סביר מאד. בניגוד לבעל מקצוע אחר שהיה לפניו שלא עשה כלום ורק לקח כסף הוא עשה את התיקון בצורה מקצועית. כבר עברו בערך שבועים ואני רואה שהעבודה שלו תקינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה ריינהולד, אזור.
אשרור: 09/03/2016
משוב: 03/06/2015
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דוד כהן, יהוד.
משוב: 23/01/2014
תיאור השירות:
תיקן נזילה בברז במטבח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הצליח לבצע תיקון לשביעות רצוננו המלאה במקום להחליף את כל הברז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציון כ. רמת גן.
משוב: 14/04/2025
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3257 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.