הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, הוא היה מקצועי, הוא היה בסדר והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יניב יעקובוביץ, רמת גן.
אשרור: 16/02/2025
משוב: 17/12/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון שבור באסלה.
חוות דעת:
משה מביא שילוב מושלם של מקצועיות ויחסי אנוש.
הוא הגיע אלי מהר ובאותו היום שפניתי, תיקן את הבעיה במהירות, היה מאוד אדיב ונחמד ודאג להסביר כל דבר.
חייב לציין שמשה הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים ואמינים שנתקלתי בהם ומומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם טורס, רמת גן.
משוב: 30/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
אחלה גבר. הוא בן אדם מקסים מאוד והגיע תוך חצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי בראל, רמת גן.
אשרור: 29/01/2025
משוב: 30/10/2024
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ג. גבעתיים.
אשרור: 22/01/2025
משוב: 29/09/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור קרוע ומצוף בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עבד קשה, היה זמין בשבילנו ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת כהן, גבעתיים.
משוב: 21/01/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גלעד מגל, רחובות.
אשרור: 13/01/2025
משוב: 14/11/2024
תיאור השירות:
החלפת גומייה בברז שנזל והחלפת צינור ישן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון שמש, תל אביב.
אשרור: 10/01/2025
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
החלפת גומיית אטם בברז שנזל.
חוות דעת:
מהרגע שהתקשרתי לקח למשה חצי שעה לדפוק בדלת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שאול צ. באר שבע.
אשרור: 09/01/2025
משוב: 10/11/2024
תיאור השירות:
החליף מצוף ניאגרה סמויה ופאנל הסמויה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.