היה ממש אחלה!
הטכנאי הגיע בזמן שקבענו, בדק והסביר מיד שזו תקלה פשוטה למדי, דבר שהרגיע אותי מאד בכך שלא מדובר בבעיה שתצריך רכישה חדשה או תיקון מסיבי.
שידר אמינות - הן מקצועית והן של יושרה אישית ותיקן את הנדרש במיומנות ותוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ס. כפר סבא.
משוב: 10/02/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע במהירות, עשה עבודה טובה, לקח מחיר הוגן לדעתי. היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר גלס, הוד השרון.
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
החלפת מאוורר של מקרר עקב התחממות וריח שרוף.
חוות דעת:
אין לי מספיק מילים לתאר את כמה שיוסי הוא מקצוען, דייקן, חייכן ומצחיק! מוקדם בבוקר שמתי לב שהמקרר שלי התחמם ושיש ריח שרוף. אמרתי שעדיף לא להסתבך עם זה וברבע לשבע בבוקר שלחתי ליוסי הודעה. הוא ענה לי אחרי חמש דקות ואמר שהוא יכול להגיע כבר בין 8:00 ל9:00. הוא הגיע אליי ב8:20, הסתכל על המקרר ותוך חצי דקה אמר שהמנוע של המאוורר תקוע ושצריך אחד חדש. בסוף הוא נתן לי מחיר פשוט מצחיק ובאמת בדיחה ביחס לזה שהוא הגיע מהר, ישר גילה מה התקלה וסיים לתקן אותה תוך חצי שעה. השירות שלו היה מדהים, לא נתקלתי עדיין באיש מקצוע כזה. פשוט אם אפשר היה לתת יותר מ10 אז אני הייתי חותם על זה כי עשר זה מעליב בשביל בעל מקצוע כמוהו. אמרתי לו שאני מרגיש בר מזל שהגעתי אליו ושעכשיו יש לי טכנאי לכל החיים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא ארנון, כפר סבא.
משוב: 27/12/2022
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקי ארזי, הוד השרון.
משוב: 11/11/2022
תיאור השירות:
סידור גומי מסביב לדלת מקפיא תחתון במקרר.
חוות דעת:
יוסי אדם מאוד נחמד, אדיב והגון. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, הציע שבמקום להחליף את הגומי, הוא יסדר אותו כדי שתהייה אטימה לדלת וגבה רק עבור השירות ואמר שאם תהייה שוב בעייה עם הגומי הוא יחליף ויגבה רק עבור התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית פרישברג, כפר סבא.
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
הדרכה טלפונית עד לפתרון תקלה במקרר LG שחימם במקום לקרר.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי. אני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
נגה ו. כפר סבא.
משוב: 03/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר מספיק.
חוות דעת:
הגיע בהקדם כפי שנקבע. היה מאוד זמין וקשוב לבעיה, עזר להבין את הבעיה של המקרר- בדק ופירק את הפלסטיק של התרמוסטטים. אמר שהמקרר עכשיו עובד טוב. הבנתי אחרי כשבועיים שהמקרר באותו מצב הפריזר לא מקפיא והמקרר לא מקרר מספיק.
הזמנתי טכנאי אחר שהוסיף קצת גז והחליף את התרמוסטט. לאחר יום המקפיא מקפיא והמקרר מקרר.
המקרר שלי הפסיק לקרר והוא המליץ לנתק אותו מהחשמל ולהפשיר ל 24 שעות. הוא מדהים, סופר סבלני ומקצועי, הגון ואחזור אליו בעת הצורך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת ק. רעננה.
אשרור: 05/04/2021
משוב: 03/02/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר - החלפת מדחס במקרר.
חוות דעת:
יוסי היה מקצועי ואדיב. הסביר מה הבעיה, מה האפשרויות, מה העלות.
עבד במקצועיות וביעילות ודאג גם לניקיון.
ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי אורן, רעננה.
משוב: 08/02/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר מחברת סמסונג שקפא.
חוות דעת:
היה מהמם! שאל אותי מה הדגם של המקרר והסביר לי מה לעשות בשביל לתקן את הבעיה, אני מאוד מעריכה שהוא לא גבה על זה מחיר וגם אחר כך התייעצתי איתו לגבי עוד דברים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 998 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.