היה מעולה. הוא היה נחמד, סבלני, זמין ועשה עבודה טובה. אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. פ. תל אביב.
משוב: 09/06/2021
תיאור השירות:
ניקוי עובש עקב נזילות עם חומר מיוחד, תיקוני טיח וצביעה בסלון, משרד וחדר אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מעולה, בחור מקצועי ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ק. ש. תל אביב.
אשרור: 21/08/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
צביעת דירה בת 4 חדרים שכללה תיקונים קלים כולל צביעת 2 חדרי רחצה שסבלו מנזקי רטיבות ועובש בחומר מיוחד.
חוות דעת:
מיכאל הוא בעל מקצוע אחראי ומקצועי, מילה זו מילה. נתן הצעת מחיר, הגיע בזמן, לקח את המחיר כפי שנקבע מראש ועשה עבודה יסודית, מדויקת. לא מיהר ולא עיגל פינות. מיכאל עבד לבד בצורה מאוד נקייה ומסודרת והשאיר נקי אחריו. כיסה את כל הנדרש, ריהוט, מנורות ועוד וסייע בהחזרת הרהיטים למקום. הוא היה מאוד נעים ומאיר פנים ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 170 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מיכאל ספג את האהבה לתחום הצבע מאבא שלו. "בתור ילד ובתקופה לפני הצבא הייתי עוזר לאבא שלי כשהוא היה עושה תיקוני צבע בבית, וכשעברנו דירה עזרתי לו לצבוע את הבית החדש. משם הכל התחיל".
כשהוא לא עובד כנראה שתוכלו למצוא את מיכאל עם המשפחה שלו. הם אוהבים לטייל ביחד, ללכת לים או סתם להישאר בבית. חוץ מזה, מיכאל חובב ספורט לא קטן ואפילו יש לו תעודת מאמן כושר אישי מוינגייט.
אחת החוויות שזכורות לו במיוחד היא כאשר ביצע עבודת צביעה אצל לקוח מסוים, שלקח כמה הצעות מבעלי מקצוע שונים. "מה לעשות, אני לא הייתי הכי זול. אבל בסוף העבודה הלקוח אמר לי – אני גאה לשלם לך, כי מגיע לך לקבל יותר".
ומה לגבי ההמשך? "הייתי רוצה להגדיל את העסק, שיהיו כל הזמן לקוחות חדשים. אני רוצה לגרום לכמה שיותר אנשים להיות מרוצים, זה שווה הכל מבחינתי".
מיכאל נמצא בתחום הצבע כבר מעל ל-30 שנה, ובעשר השנים האחרונות הוא מנהל את העסק האישי שלו.לפני שיצא לדרכו העצמאית, מיכאל עבד בטמבור ולאחר מכן עבר לניו יורק למשך כמה שנים ועסק שם בעבודות צבע.
מה שהכי מאפיין אותו בעבודה, לדבריו, הוא ההקפדה על גימור ופיניש ברמה גבוהה. "אני עובד נקי ומסודר. אפילו תוך כדי העבודה אני מנקה. אני אוהב להחזיר את הבית ללקוח ממש כאילו לא הייתי שם... ככה אני, יקה, מה לעשות", הוא צוחק.
מיכאל אוהב לעבוד בעצמו ולא מוכן לעזוב עד שהלקוח מרוצה לגמרי. "זאת תחושת הסיפוק שלי. אני אוהב לעבוד עם הידיים ולעזור ללקוחות עם כל הניסיון שצברתי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.