החלפת דוד המים החשמלי הישן שהתקלקל בדוד חדש של 80 ליטר של כרומגן.
חוות דעת:
שרות מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדר קושנרקו, חיפה.
משוב: 16/05/2024
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד פרידמן, חיפה.
אשרור: 09/05/2024
משוב: 17/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת פלאנג' בדוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי קידר, קרית ים.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת דוד מחברת אמישראגז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'ני ז. חיפה.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לירון קומא, קרית שמואל.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי בראונשטיין, כרמיאל.
משוב: 13/04/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מגיע 10! קבענו יום, הגיע בשעה שקבע, בחן את המיקום והתחיל בעבודה התקין את הדוד והקולט במקצועיות ופינה את הדוד הישן.
חיים מקצוען, עשה את העבודה לשביעות רצוני במחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 359 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חיים הוא אינסטלטור בדם. כבר בתור ילד הוא נשם את צינורות האינסטלציה, ובגיל 17 היה מבצע פרויקטים שלמים. לכן, כששואלים אותו איזו עבודה אחרת היה בוחר לעצמו, קשה לו לענות.
"העבודה מאוד מעסיקה ומאתגרת אותי", הוא מעיד על עצמו, "אין יום אחד שדומה לשני. תמיד יש מה ללמוד". חיים משתדל להתחבר ללקוחות, ולהיות קודם כל בן אדם, גם בעבודה. הסיפוק שהוא מקבל כשהוא פותר בעיה לאדם במצוקה, הוא הדרייב שלו.
חיים נשוי ואב לבן ולבת, וכשהוא לא בעבודה, הוא אוהב להיות איתם כמה שיותר. בעתיד, הוא מקווה להמשיך לעסוק בתחום שמעניין אותו ומי יודע, אולי גם להכשיר את דור העתיד
חיים קיבל את הכישרון לאינסטלציה יחד עם בקבוק המטרנה שלו. אביו, אינסטלטור בעצמו, נתן לו להתנסות בעבודות האינסטלציה השונות כבר כשהיה בן 14, ובחופשים – כולל בתקופת השירות הצבאי – הוא היה מתלווה לעבודות כאינסטלטור מן המניין.
ביום שהשתחרר מהצבא, קיבל חיים את האישור מאביו שאין לו יותר מה ללמד אותו. הוא החליט לפרוש כנפיים והפך לעצמאי. עם פז"ם לא קטן, הקים חיים עסק משלו והיום הוא בעל ניסיון של מעל 15 שנים.
תחומי התמחות:
:: פיצוצי צנרת
:: איתור נזילות
:: תיקון דליפות
:: החלפת ברזים ואסלות
:: התקנת דודי שמש וחשמל
חיים הוא אינסטלטור מורשה מטעם חברות הביטוח. הוא מעניק אחריות של שנה על תיקונים שגרתיים, ואחריות גדולה יותר על עבודות גדולות יותר, כגון החלפת קווי מים. מקבל תשלומים במזומן ובצ'קים.
שאלות ותשובות עם חיים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.