בסך הכל היה בסדר גמור! הוא הגיע תוך שעה ביום שישי, היתה לו שם הרבה עבודה ונדרשה חפירה מתחת לאדמה מחוץ לבית, הוא איתר את מיקום הפיצוץ והבעיה נפתרה, בנוסף, לקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
פנינה א, עדי.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 09/03/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! חמוד, מקסים. התקשרתי אליו אחרי הצהריים והוא הגיע אליי תוך 12 דקות!! זה היה פשוט מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר רביאל, כפר יהושע.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 19/07/2016
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הוא הגיע ממש מהר יחד עם אבא שלו, ושניהם עשו עבודה מצוינת. הם היו מאוד נחמדים ואדיבים והסבירו מה שצריך. לא עשיתי שימוש בדוד, לכן אני לא מדרג את האיכות.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אסף כנען, עדי.
משוב: 18/11/2016
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לנזילה במקלחת.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון איך לעשות אטימה יותר טובה ולפתור את הבעיה לבד, זה באמת עזר. זה נדיר במחוזותינו שבעל מקצוע עוזר ככה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 830 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חיים הוא אינסטלטור בדם. כבר בתור ילד הוא נשם את צינורות האינסטלציה, ובגיל 17 היה מבצע פרויקטים שלמים. לכן, כששואלים אותו איזו עבודה אחרת היה בוחר לעצמו, קשה לו לענות.
"העבודה מאוד מעסיקה ומאתגרת אותי", הוא מעיד על עצמו, "אין יום אחד שדומה לשני. תמיד יש מה ללמוד". חיים משתדל להתחבר ללקוחות, ולהיות קודם כל בן אדם, גם בעבודה. הסיפוק שהוא מקבל כשהוא פותר בעיה לאדם במצוקה, הוא הדרייב שלו.
חיים נשוי ואב לבן ולבת, וכשהוא לא בעבודה, הוא אוהב להיות איתם כמה שיותר. בעתיד, הוא מקווה להמשיך לעסוק בתחום שמעניין אותו ומי יודע, אולי גם להכשיר את דור העתיד
חיים קיבל את הכישרון לאינסטלציה יחד עם בקבוק המטרנה שלו. אביו, אינסטלטור בעצמו, נתן לו להתנסות בעבודות האינסטלציה השונות כבר כשהיה בן 14, ובחופשים – כולל בתקופת השירות הצבאי – הוא היה מתלווה לעבודות כאינסטלטור מן המניין.
ביום שהשתחרר מהצבא, קיבל חיים את האישור מאביו שאין לו יותר מה ללמד אותו. הוא החליט לפרוש כנפיים והפך לעצמאי. עם פז"ם לא קטן, הקים חיים עסק משלו והיום הוא בעל ניסיון של מעל 15 שנים.
תחומי התמחות:
:: פיצוצי צנרת
:: איתור נזילות
:: תיקון דליפות
:: החלפת ברזים ואסלות
:: התקנת דודי שמש וחשמל
חיים הוא אינסטלטור מורשה מטעם חברות הביטוח. הוא מעניק אחריות של שנה על תיקונים שגרתיים, ואחריות גדולה יותר על עבודות גדולות יותר, כגון החלפת קווי מים. מקבל תשלומים במזומן ובצ'קים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.