החלפת מערכת דוד שמש של חברת אמקור 150 ליטר כולל קולט.
חוות דעת:
הוא בחור נפלא! היה על הכיפאק, זמן תגובה מהיר ומחיר מעולה! היה ממש מעל לציפיות שלי, אחלה בן אדם, אמין, מצא את התקלה והראה לי את הנזק. הוא עשה עבודה מעולה ונתן שירות מעולה, אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד רוטנברג, קרית ביאליק.
אשרור: 20/01/2020
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש שהתפוצץ לדוד שמש של חברת נימרוד, כולל אספקה.
חוות דעת:
בסדר גמור! המענה שלו היה מהיר מאוד, היה זמין גם בשעות הערב המאוחרות ובא מוקדם למחרת בבוקר. נוסף על כך הוא היה אדיב ומקצועי מאוד, עשה את העבודה מהר ותוך זמן קצר הכל תוקן וחזר למצבו המקורי והתקין. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספי צואלה, קרית חיים.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת נימרוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה, רק המחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מארה סטריקובסקי, קרית חיים.
אשרור: 22/02/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
חיים עשה עבודה מצוינת! היחס אישי שלו מצוין ומגיע לו בהכל עשר. אני ממליצה עליו מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 360 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חיים הוא אינסטלטור בדם. כבר בתור ילד הוא נשם את צינורות האינסטלציה, ובגיל 17 היה מבצע פרויקטים שלמים. לכן, כששואלים אותו איזו עבודה אחרת היה בוחר לעצמו, קשה לו לענות.
"העבודה מאוד מעסיקה ומאתגרת אותי", הוא מעיד על עצמו, "אין יום אחד שדומה לשני. תמיד יש מה ללמוד". חיים משתדל להתחבר ללקוחות, ולהיות קודם כל בן אדם, גם בעבודה. הסיפוק שהוא מקבל כשהוא פותר בעיה לאדם במצוקה, הוא הדרייב שלו.
חיים נשוי ואב לבן ולבת, וכשהוא לא בעבודה, הוא אוהב להיות איתם כמה שיותר. בעתיד, הוא מקווה להמשיך לעסוק בתחום שמעניין אותו ומי יודע, אולי גם להכשיר את דור העתיד
חיים קיבל את הכישרון לאינסטלציה יחד עם בקבוק המטרנה שלו. אביו, אינסטלטור בעצמו, נתן לו להתנסות בעבודות האינסטלציה השונות כבר כשהיה בן 14, ובחופשים – כולל בתקופת השירות הצבאי – הוא היה מתלווה לעבודות כאינסטלטור מן המניין.
ביום שהשתחרר מהצבא, קיבל חיים את האישור מאביו שאין לו יותר מה ללמד אותו. הוא החליט לפרוש כנפיים והפך לעצמאי. עם פז"ם לא קטן, הקים חיים עסק משלו והיום הוא בעל ניסיון של מעל 15 שנים.
תחומי התמחות:
:: פיצוצי צנרת
:: איתור נזילות
:: תיקון דליפות
:: החלפת ברזים ואסלות
:: התקנת דודי שמש וחשמל
חיים הוא אינסטלטור מורשה מטעם חברות הביטוח. הוא מעניק אחריות של שנה על תיקונים שגרתיים, ואחריות גדולה יותר על עבודות גדולות יותר, כגון החלפת קווי מים. מקבל תשלומים במזומן ובצ'קים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.