הרצל היה מדהים, מקצועי, תקשורתי, לקח מחיר טוב בעיניי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי מסורי, רעננה.
אשרור: 31/05/2023
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
החלפת פלנץ׳ ותרמוסטט, בדיקת הארקה לכבל דוד וסידור
מפסק.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי, אנושי ובעל תודעת שירות שחסרה ללא מעט נותני שירות. מחיר הוגן, הרצל וגבי יישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית רם רז, הוד השרון.
משוב: 10/01/2022
תיאור השירות:
תיקון והחלפת שקעים בדירה, בדיקה ותיקון לוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
שרות מעולה, הסביר כל פעולה, סיכם על המחיר, ביצע את העבודה במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף מ. כפר סבא.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החליף גוף חימום של דוד שגרם לקצר בבית.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! גבי הבן של הרצל הגיע ממש מהר ועשה מעל ומעבר למה שהיה צריך. גם החליף את הגוף חימום של הדוד, גם ניקה אותו, גם השאיר הכל נקי אחריו וגם היה הכי נחמד בעולם.מחיר הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית גלית, הוד השרון.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
התקנת פחת.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהאדיבות והמקצועיות שלו. שירות מעולה, הכל היה פשוט מעלף. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס גרשון, רחובות.
אשרור: 17/05/2024
משוב: 16/01/2024
תיאור השירות:
התקנת שני גופי תאורה צמודי תקרה.
חוות דעת:
מקצועיים, אדיבים, סידרו וניקו אחרי ההתקנה שזה מאוד נדיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד גבאי, רחובות.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 13/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מתג תאורה.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון כהן, רמלה.
אשרור: 12/04/2024
משוב: 21/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בלוח החשמל ותיקון קצר בבית פרטי.
חוות דעת:
זה היה עבור אבא שלי שמאוד התרשם ממנו. הוא אדם נחמד, אמין, בדק בצורה מקצועית עם המכשירים שלו עד שהבין שהמייבש הוא הגורם לקצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב מזרחי, ראשון לציון.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 15/01/2024
תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל חדשות בסלון, הרכבת מסך על קיר.
חוות דעת:
היה מקסים! הרצל והבן שלו גבי אנשים מקסימים, בעלי מקצוע בחסד. ביצעו את התיקונים והשאירו בית נקי. גבו מחיר הוגן לדעתי. אני ממליץ בחום. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר כץ, ראשון לציון.
אשרור: 10/04/2024
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת פחת ראשי בלוח חשמל והשחלת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש, חמישה כוכבים! הוא מקצועי, מגדיל ראש ואיש מקצוע אדיב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.