החלפת 3 פלאגים, קוו 0 וביצוע בדיקה כוללת של בידוד החשמל.
חוות דעת:
הרצל בחור בסדר גמור! שלח תמונות של כל מה שהחליף ולקח סכום הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קורין אלישע, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
איש מקסים ונותן שירות בחסד עליון,
מגדיל ראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית ד. פתח תקווה.
משוב: 10/02/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הוא היה מעולה! פתר את הבעיה ביעילות ובמקצועיות , מחיר ממש הוגן , אדיב , נעים הליכות , הגיע במהירות וסידר הכל בצורה הכי מקצועית ונעימה שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם הלמר, גבעתיים.
משוב: 26/09/2024
תיאור השירות:
הוספה של שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה!
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
חיים תירים, תל אביב.
אשרור: 20/09/2024
משוב: 22/07/2024
תיאור השירות:
הרכבת 6 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי רגב, תל אביב.
אשרור: 18/09/2024
משוב: 20/06/2024
חוות דעת:
הרצל הוזמן בתיאור של תקלה לדירה שכורה, מצא את הבעיה במהירות, המשיך לבדיקה רחבה יותר בדירה, אך המחיר היה גבוה מהשוק בצורה משמעותית וביצע את העבודה ללא אישור מחיר מראש.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
בן רוקח, ראשון לציון.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
בדיקה לוח, אספקת גוף תאורה והחלפת מפסק.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עירית דר, יבנה.
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תאורה ותריס.
חוות דעת:
היה מצוין! תאורה ותריס באזור מסויים בביתי לא עבדו. מצא את הבעיה ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני נווה, רחובות.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 10/06/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 854 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.