הוא ייעץ לי בטלפון איך לתקן ופתר את הבעיה. הוא הסביר בצורה נעימה, היה אדיב וישר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יוסי גרזי, באר שבע.
משוב: 09/06/2020
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, שירותי וסידר את הבעיה מיידית. הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ו. באר שבע.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מקצועי, אדיב, מחיר הוגן ושירות מכל הלב. נדיר למצוא אנשים כאלה! הגיע לתקן קצר בדוד, ראה את הילדים הקטנים שלי ולא רצה בהתחלה לקחת כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור חננוביץ, באר שבע.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
הכוונה טלפונית לטיפול בקצר.
חוות דעת:
נעזרתי בהרצל ובנו שהסבירו לי איפה לחפש בארון חשמל ואיך לפתור את הבעיה. הם היו מאוד אדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי סוויסה, באר שבע.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מתגים והתקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
השירות היה עם הרבה סבלנות. הוא קשוב, לבבי ונותן טיפים לחיים בין לבין. הוא עושה הכל לשביעות רצון הלקוח ואם אצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית גוטליב, חולון.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל חכם ללוח חשמל רגיל
חוות דעת:
שרות נהדר! שני מקצוענים ואדיבים!
דאגו לבקש מראש סרטון של הבעיה והמערכת, נתנו תמחור מוערך מראש, אפס הפתעות. הגיעו בזמן, הורידו את החשמל החכם בבית, חיברו מתגים עצמאיים, בדקו שהכל תקין כולל כל שקעי החשמל האחרים בבית (מיוזמתם) וכל זאת עם הסברים, מתן חלופות וחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה ג. גבעתיים.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
הוספת שלישיית שקעים בממ״ד.
חוות דעת:
היה מעולה!
איש מקצוע בין הטובים שפגשתי! התקשר לפני להתאים ציפיות, הסביר הכל והיה נעים מאוד לשיחה, ומאוד שמר על הבית וסביבת העבודה תוך כדי ואחרי - היה פשוט נעים ומעולה וזמין ובזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה ש. רמת גן.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וטרמוסטט ניקוי הדוד וסידור כבלים
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
הדר שעיו, בני עיש.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
התקנת מחמם מים במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והייתי מרוצה. המחיר היה קצת יקר בעיניי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
איציק חבקוק, תל אביב.
משוב: 20/11/2024
תיאור השירות:
פירוק גוף תאורה, בידוד חוטים וניתוק חשמל למטבח משאר הדירה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 879 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.