התקנת ממיר קטליטי ברכב פריוס טיוטה במקום אחד שנגנב.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור חביב, הוד השרון.
אשרור: 08/06/2022
משוב: 10/03/2022
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי וחיישן חמצן לרכב מסוג hyundai i10.
חוות דעת:
הוא מצוין ובעל אמינות גבוהה ביותר. הוא עשה עבודה איכותית והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן חאב, רעננה.
משוב: 08/11/2020
תיאור השירות:
טיפול 15000 לרכב.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל א. רעננה.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 135 אלף קילומטר.
חוות דעת:
מוסכניק מקצועי ואכפתי, שלוקח מחירים נורמלים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל ברצף, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצתים במנוע ברכב של חברת פיז'ו, שנת 2016.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה. השירות טוב, המחיר הוגן לדעתי ועשה את העבודה במקום כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון ורשבסקי, כפר סבא.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט: בדיקה כללית + החלפת נורת בלמים אחורית.
חוות דעת:
היה מצויין! טיפול ומחיר מעולים. סאמר גם התקשר מאוחר יותר לוודא שעברתי את הטסט. שרות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי סיוון, חיפה.
אשרור: 11/04/2025
משוב: 11/01/2025
תיאור השירות:
החלפת קופסת נתיכים ברכב יונדאי i30 בגלל בעיות חשמל.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! העבודה התבצעה מהר וטוב והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא א. קרית מוצקין.
אשרור: 06/04/2025
משוב: 05/01/2025
חוות דעת:
היה מצוין! שירות אדיב ובאמת מקצועי. מכסה מתחת לאוטו, בחלק הקדמי היה חצי לא מחובר ועשה רעש של גרירה במהלך הנסיעה. נאסר אמר שיש סימן של פגיעה כלשהי שבעקבותיה, המשטח המגן הזה נפל וגם היו חסרים הרבה ברגים. נאסר חיבר בחזרה את המשטח עם הברגות רבות ובסוף הטיפול, שהיה מאוד מהיר ומקצועי, גם לא לקח על התיקון הזה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וסים קנאנבה, חיפה.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
הלחמת אגזוז ברכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
השירות של נאסר טוב. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
טל ה. תל אביב.
משוב: 30/03/2025
תיאור השירות:
טיפול 10,000.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.