פירוק, תיקון והרכבת חלק ברכב מסוג סובארו פורסטר שנתון 2008.
חוות דעת:
הוא היה מהמם שאין דברים כאלו! הגעתי אליו וציינתי שאני ממהרת, הוא קיבל אותי למרות העומס, בדק במהירות מהן התקלות ושלח את החלק מידית לתיקון. הוא מקצועי ביותר ומומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן סיגלניצקי, באר שבע.
משוב: 30/12/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי (80 אלף ק"מ), כולל החלפת רצועת טיימינג.
חוות דעת:
נאסר היה נורא נחמד להסביר בדיוק מה הוא הולך לעשות, כמה הכל יעלה וכו'. הוא היה כל כך ברור וישר שאף על פי שהטיפול עצמו היה יקר (שינוי רצועת טיימינג זהו טיפול נורא יקר), הרגשתי שהשארתי את הרכב בידיים טובות. ממש ממש ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולג דולגר, באר שבע.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 60,000 לרכב סיאט לאון 2016.
חוות דעת:
שירות על הכיפאק. טיפה יקר מהממוצע אבל אני מרוצה מהשירות שקיבלתי. העבודה התבצעה במקצועיות והגדלת ראש. אמשיך לפנות למוסך במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריאן ריאן, תל אביב.
משוב: 01/11/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי עשר אלף בהונדה סיביק.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות, הם היו סבבה. המחיר שלהם קצת יקר.
החלפת קופסת נתיכים ברכב יונדאי i30 בגלל בעיות חשמל.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! העבודה התבצעה מהר וטוב והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא א. קרית מוצקין.
אשרור: 06/04/2025
משוב: 05/01/2025
חוות דעת:
היה מצוין! שירות אדיב ובאמת מקצועי. מכסה מתחת לאוטו, בחלק הקדמי היה חצי לא מחובר ועשה רעש של גרירה במהלך הנסיעה. נאסר אמר שיש סימן של פגיעה כלשהי שבעקבותיה, המשטח המגן הזה נפל וגם היו חסרים הרבה ברגים. נאסר חיבר בחזרה את המשטח עם הברגות רבות ובסוף הטיפול, שהיה מאוד מהיר ומקצועי, גם לא לקח על התיקון הזה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וסים קנאנבה, חיפה.
משוב: 03/04/2025
תיאור השירות:
הלחמת אגזוז ברכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
השירות של נאסר טוב. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
טל ה. תל אביב.
משוב: 30/03/2025
תיאור השירות:
טיפול 10,000.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אורן, כרמל.
אשרור: 16/03/2025
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
תיקון גיר ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. עשה עבודה טובה, עידכן אותי בכל דבר וגם המחיר שלו היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה שלמה, ראש העין.
משוב: 10/03/2025
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לקיה פיקנטו 2013.
חוות דעת:
קבענו מראש יום ושעה. היחס מאד נעים. שאלתי מה כולל טיפול 15k והוא שלח לי מפרט. במהלך הבדיקה הוא ראה שצריכים להחליף פלאגים, ביקש את אישורי ואז ביצע. עשה את העבודה מאוד מהר. בנוסף ביקשתי שינתק לי חיישני רוורס תקולים והוא עשה זאת במהירות וללא תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.