הוא היה ממש נחמד, הייתה לי בעיה בצופר, הוא ישר קיבל אותי וניסה לטפל. הוא היה הוגן ולא לקח תשלום כי זה היה טיפול קטן. יום, יומיים אחרי שהוא תיקן הבעיה חזרה, הוא עשה תיקון רגעי וכנראה שהייתה בעיה בחשמל של הצופר. לדעתי הוא מקצועי בסך הכל, היה אמין ונחמד.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דני כץ, קרית מוצקין.
משוב: 05/04/2022
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל איזנברג, נשר.
אשרור: 08/08/2021
משוב: 10/05/2021
תיאור השירות:
החלפת מעבה.
חוות דעת:
איתר את הנזילה במהירות והשקיע בחיפוש אחר דליפות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מזל גטנך, קרית מוצקין.
משוב: 12/05/2021
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברכב מסוג טויטה יאריס שנת 2017 שכלל החלפת סטרטר.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, עמד בזמנים, נתן הצעת מחיר מראש ועמד בה. אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שמעון בנבנישתי, קרית ביאליק.
משוב: 02/05/2021
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברכב מסוג טויטה קורולה שנת 2010 שכלל החלפת אלטרנטור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגב עיאש, קרית מוצקין.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
הזנת חשמל לרכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי מאוד ואמין. רק המחיר היה יקר לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אנטון זאק, נשר.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
טיפול בבעיות חשמל ברכב מסוג סיטרואן C3.
חוות דעת:
שירות מצוין, המחיר הגון והוגן. אשמח לחזור אליו בהמשך אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני אברהם, קרית ביאליק.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברכב SUZUKI SPLASH.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מבחינת המחיר, המקצוענות, האדיבות והזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר קאלו, קרית אתא.
משוב: 13/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר וחוטי חשמל ברכב מסוג מזדה.
חוות דעת:
בסדר גמור ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דין רום, יגור.
משוב: 02/12/2024
תיאור השירות:
החלפת פנס ומגבים ברכב.
חוות דעת:
הוא מעולה ויש לו אחלה שירות. הוא מאוד מסביר, מדריך והוגן. שביעות רצון מאוד גבוהה ובלי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 456 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.