נאסר אחלה בחור! הוא מעולה ומקצוען והשירות שלו מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי דרזנר, חיפה.
משוב: 29/12/2024
חוות דעת:
לא התרשמתי מהמקצועיות במיוחד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יהלי דגן, חיפה.
משוב: 23/12/2024
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מארק מוסטובוי, חיפה.
משוב: 22/12/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג סיטרואן C5 איירקרוס כולל החלפת שמנים ופילטרים.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה שירות, באמת מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ח. חיפה.
אשרור: 18/12/2024
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10,000 והחלפת 2 רפידות של הבלמים הקדמיים במיצובישי לנסר 2011.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
נאסר וכל צוות העובדים אלופים!!
קיבלתי הסברים מא' ועד ת' ונאסר הראה לי את החלקים שהחליפו. הייתי מאוד מאוד מרוצה מהכל ואחזור לשם בטוח! :)
העבודה הסתיימה בצורה מאוד מוצלחת. הוא טיפל במספר בעיות שעלו אחרי שהייתי במכון טסטים והיה באמת מקסים, מקצועי, יעיל וזריז. כל הפרגונים האפשריים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
ארז ודבקר, חיפה.
משוב: 03/12/2024
תיאור השירות:
הכנה לטסט והעברת טסט לרכב מסוג Mazda 3 שנתון 2014.
חוות דעת:
נאסר נתן שירות מצוין, היה אדיב, מקצועי ומהיר והסביר הכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליה א. חיפה.
אשרור: 03/12/2024
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נורות ברכב.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה בעיה שחלק מהנורות ברכב לא נדלקו, ולעיתים הפעלה של אור אחד, למשל ברקס, כיבתה אורות אחרים.
נאסר תיקן את הבעיה בנעימות, גבה סכום מאוד נמוך והשאיר חוויה נעימה. עוד אחזור לפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאב סואעד, חיפה.
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג OPEL ASTRA שנתון 2013.
חוות דעת:
התרשמתי רק לחיוב! לדעתי לקח מחיר יותר מהוגן והיה סופר מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל שרון, חיפה.
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע כולל עבודה, החלפת בוכנות לתא מטען ומשאבת מים.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1108 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.