הוא מעולה, נתן שירות טוב ונראה שהוא מאוד מנוסה ויודע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר ע. גבעתיים.
משוב: 28/02/2025
תיאור השירות:
החלפת מאיץ במזגן.
חוות דעת:
הזמנתי את דורי כדי לתקן מזגן שהרעיש. כבר בשיחת הטלפון הוא הבין מה הבעיה והנחה אותי למדוד איזה חלק כדי שהוא יוכל לבוא כבר עם החלק המתאים להחליף ולחסוך ביקור נוסף, שגם היה עולה עוד כסף. לאחר התיקון, כשהרגשתי שהמזגן עדיין מרעיש יותר מהצפוי עדכנתי אותו והוא הגיע פעם נוספת באותו יום כדי לראות מה המצב. הוא הבין ועזר גם להפחית את הרעש. סך הכל חוויה מאוד טובה, המחיר נראה לי סביר (אני לא מתמצאת בשוק). הדבר היחיד שהייתי משפרת זה שיכול להיות שהיה עדיף אם דורי היה מסביר לי מראש שאי אפשר יהיה לנטרל את הרעש לגמרי ואז יכול להיות שהיה עדיף כבר להחליף מזגן, אבל כאמור הוא בא וטיפל במסירות בבעיה הקיימת וגם ניסה להפחית עלויות כי להחליף מזגן היה עולה הרבה מאוד כסף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה ליפשיץ, גבעתיים.
משוב: 25/02/2025
תיאור השירות:
תיקון מזגן שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ל. גבעתיים.
אשרור: 21/02/2025
משוב: 23/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
דורי נחמד ואדיב, עשה מאמץ להגיע באותו יום ועזר מאוד. היה מקצועי מאוד והסביר בכל שלב מה עשה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי פ. גבעתיים.
משוב: 17/02/2025
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני וניקוי פילטרים פנימיים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ש. רמת גן.
משוב: 13/02/2025
תיאור השירות:
החלפת עינית מזגן והחלפת רגש מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע באותו יום אפילו שהיה די מאוחר, לא ויתר עד שהצליח לתקן את המזגן לגמרי. ניכר שדורי מאוד מנוסה בתחום ובעל ידע רב. מומלץ בעיקר לבעלי מזגנים ישנים יחסית בהם הניסיון המקצועי מאוד חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר פביאן, גבעתיים.
אשרור: 22/12/2024
משוב: 22/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה חיצונית.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר באותו היום, טיפל בבעיה באופן מקצועי ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדם לב ארי, רמת גן.
אשרור: 08/12/2024
משוב: 09/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון בכר, רמת גן.
אשרור: 24/11/2024
משוב: 03/04/2024
תיאור השירות:
החלפת קבלים, ניקוי ברז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי בעל 5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ומעולה. הגיע בזמן, תיקן את הבעיה והסביר הכל. גם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות טל, רמת גן.
אשרור: 18/11/2024
משוב: 21/07/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה אדיב מאוד, חברותי, עבד נקי ומסודר. אין מילה אחת לא טובה לומר עליו. דורי הגיע אליי מכיוון שהמזגן הפסיק לקרר וקיצר את החשמל. הוא הטכנאי השני שהגיע אליי והוא עבד במשך 4.5 שעות כדי לתקן את הבעיה ולא הלך עד שהיא נפתרה במלואה! הוא היה אדיב בצורה יוצאת דופן, הסביר ושיקף לי כל תקלה, ועשה עבודה מדהימה. מכיוון שהוא שנים רבות במקצוע הוא מכיר היטב מזגנים ישנים שנמצאים לרוב בדירות שכורות. אני יותר ממרוצה מהשירות שקיבלתי אצלו וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1712 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.