היה מאוד נוח לעבוד איתו. הוא עדכן מתי הוא בא, בא בזמן ותיקן את הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
סמואל לוי, מעלה אדומים.
משוב: 06/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בתריס גלילה, ותיקון שלבים בתריס גלילה, והתקנת תריס ונציה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, מהיר ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון כהן, מעלה אדומים.
אשרור: 14/02/2017
משוב: 08/01/2017
תיאור השירות:
החלפת גלגל בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מעולה והכל היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיר כהן, מעלה אדומים.
משוב: 22/12/2016
תיאור השירות:
תיקון רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהעבודה. הוא עשה עבודה יפה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי ק. מעלה אדומים.
אשרור: 15/11/2016
משוב: 15/09/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לטיפול בתריס חשמלי תקוע ביום א' בבוקר, כמה דקות לאחר ההזמנה הוא התקשר אלי ואמר שיש בעיה עם הזמינות והוא יוכל להגיע רק מחר. הוא קבע איתי בין 8:00-10:00 ואכן הגיע ב-10:00, טיפל בבעיה במקצועיות, עם הסברים על מה הבעיה. הוא השתדל לחסוך לנו בעלויות.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
סוניה שרעבי, מעלה אדומים.
אשרור: 11/10/2016
משוב: 27/07/2016
חוות דעת:
הוא עבד בצורה מקצועית, עבודה נקיה ויפה, עמד בזמנים. היה אדיב מאוד, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 535 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רפי הוא דור שלישי (!) לעסק האלומיניום במשפחה, וכבר בגיל צעיר למד מאביו את העבודה והצטרף אליו. במשך השנים למד את התחום והיום עולם האלומיניום הוא כבר חלק בלתי נפרד ממנו.
הוא נשוי טרי וכשהוא לא עוסק בתריסים וחלונות תוכלו למצוא אותו עסוק בתחביב העיקרי שלו – ספורט, ובעיקר שמירה על הבריאות.
כששואלים על לקוח שזכור לו במיוחד הוא מספר: "עשיתי עבודה בדירה מאוד ישנה, בת 60 שנה, שכל התריסים והחלונות בה היו מקוריים עוד מאותה תקופה. החלפתי בדירה את כל התריסים והחלונות וכשהזמנתי את הלקוח לראות את הדירה בסיום העבודה הוא ראה הכל ואמר לי שהפכתי אותו לבנאדם מאושר. אין לי מילים לסיפוק שזה נתן לי."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " לבנות את הבית, להביא ילדים, ובתחום המקצועי להגדיל את הלקוחות ולהמשיך לעבוד. מבחינתי זה דרך חיים.".
רפי עוסק בתחום התריסים והאלומיניום כבר 15 שנה, ואחרי שנים שבהם עבד כשכיר, היום הוא כבר מנהל את העסק הפרטי שלו שקרוי על שמו בגאווה שמתמחה בתכנון וביצוע עבודות אלומיניום.
"אני אוהב בעבודה את היצירה והעשייה שבה", הוא מספר. "את העשייה, כשאני מגיע לדירות שיש גם תיקונים וגם התקנות של דברים חדשים, או כשצריך לתקן משהו ישן, זה כיף לתת שירות לאנשים ולפתור להם את הבעיות."
תחומי ההתמחות:
:: תכנון וביצוע עבודות אלומיניום
:: תיקון תריסים
:: התקנת תריסים
:: תיקון חלונות
:: התקנת חלונות
:: תיקוני איטום ונזילות
:: התקנת רשתות
:: תיקון רשתות
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה האמינות והאחריות. אני מאוד אחראי בעבודה ומאוד מקצועי, צברתי המון ניסיון. בגיל שבע כבר הייתי רואה את אבא בעבודה והייתי עוזר לו. זה תחום שגדלתי לתוכו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.