היתה לי בעיה במים חמים במקלחת שהיו נגמרים אחרי חמש דקות. הוא בא, חיכה לי שאחזור מהעבודה ופתר את הבעיה בקלות במינימום זמן וכסף. נתן שירות מכל הלב והסביר לי הכל. כיף לקבל שירות מבן אדם כזה. באמת נהניתי ממנו. הייתי מאוד מרוצה!
רוני ביצע בדיקות לאיתור הנזילה ושלל אפשרות לנזק של פיצוץ\נזילה בצינור. כשהמים לא הפסיקו לטפטף הגיע מאתר נוסף שגילה את מקור הנזילה. בשורה התחתונה שלמתי כסף לחינם לרוני.
תיקון נזילה בצינור, החלפת ניפל, התקנת אטם לצינור נחושת והרכבה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! רוני טיפל בבעיה במקצועיות, במהירות, בהגינות ובאווירה נעימה. הוא השיב במהירות לבקשתנו, הגיע לטפל בבעיה באותו היום בו יצרנו איתו קשר. אבחן ותיקן במקצועיות רבה מאד ובמהירות את הבעיה, עם חיוך ואווירה טובה ובמחיר הגון. היה זמין עבורנו לשאלות לאחר מכן, ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון לוי, חדרה.
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
החלפת גומייה בין ניאגרה לצינור ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בזמן, עבד בצורה יסודית ונקיה, ענה על שאלות, היה שירותי מאוד והמחיר סביר לדעתי. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דלילה עג'מי, חדרה.
אשרור: 28/01/2025
משוב: 26/11/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת הגינה.
חוות דעת:
היה מדהים! נתן פיתרון זמני טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת מורי זמיר, חדרה.
אשרור: 22/01/2025
משוב: 20/11/2024
תיאור השירות:
הסרת אסלה וכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רוני איש מקסים, לבבי ונעים. מאוד מקצועי, עובד נקי ומסודר. היה תענוג להכיר. מומלץ ביותר 💕
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.