הוא היה מעולה, בא בזמן, עבד מצויין והמחיר היה טוב, הוא שיחק אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי אנג'ל, קציר-חריש.
אשרור: 17/01/2017
משוב: 14/11/2016
תיאור השירות:
התקנת ברז והתקנת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! לא הייתי נוכח בזמן התיקון מכיוון שזה היה עבור הדיירים שלי אבל העבודה התבצעה והכל היה תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן ד. קציר-חריש.
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
התקנת מעקף לסתימה בצינור שהוליך מים למטבח בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. בטלפון הוא היה ממש נחמד ולעניין. הגיע תוך זמן קצר ורואים שהוא מסודר, עובד נכון ורציני. הוא עובד נקי. המחיר היה קצת גבוה, אבל סביר ונסלח לו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דרור ברשד, קציר-חריש.
משוב: 07/02/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, השירות היה בסדר והמחיר היה סביר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
הילה אסטרייכר, אבני חפץ.
משוב: 18/10/2015
תיאור השירות:
בדיקת לחץ בבית.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא איש מקסים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר חדיד, בנימינה.
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה לקו ביוב באמצעות משאבת לחץ ניידת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, אמין, מסביר מה הבעיה, עובד קשה בשביל לפתור את הבעיות ועד שלא פיקס הוא לא מוותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חדוה בן צדק, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מניאגרות בכמה חדרי אמבטיה, ניקוי אטמים והחלפת אביזר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה יסודי, מקצועי, ונתן המלצות למניעת חזרת התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית לירון, חדרה.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילות ועבודות אינסטלציה בדירה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור! לא היו בעיות בשירות שלו וגם לא היו בעיות אחרי שהלך. הוא בא בזמן, סידר והלך. הכל היה בסדר, אין לי טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדן חלילי, אור עקיבא.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימות ועזרה באמצעות משאבה.
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף! היה מקסים, זריז, הסביר, פירט, הראה והיה נחמד ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
שאלות ותשובות עם רוני
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.