תיקון ניאגרה סמויה שכלל פירוק כל המנגנון, ניקוי אבנית הרכבה ובדיקה.
חוות דעת:
בשורה התחתונה, היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יפעת ב. גבעתיים.
משוב: 20/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
רוני היה ממש אחלה, הגיע בשעה שקבענו, עשה מה שצריך וטיפל בבעיה במהירות ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל נאור, רמת גן.
משוב: 02/11/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. מבחינת המחיר וגם מבחינת היחס היה טוב והוא אפילו הקדים ביום. השוכרים שלי היו מרוצים מהשירות שלו והברז עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי ה. גבעתיים.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
החלפת חלקים בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נלי ד. רמת גן.
משוב: 25/06/2020
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר פ. רמת גן.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה גרוס, גבעתיים.
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעייתית.
חוות דעת:
רוני הוא דוגמא ומופת למקצוען בעל תודעת שירות. פניתי אליו לאחר שגיליתי נזילה בכניסת צינור הניקוז של כיור המטבח לרצפת הבטון. מכיון שהנזילה היתה מתחת לארון המטבח לקח זמן עד שהבחנתי בה ונוצר שם טחב וריח רע מהרטיבות. הייתי בטוח שיהיה צורך לחצוב את הבטון במקום הנזילה סביב לכניסת הצינור אבל רוני אמר לי כבר בשיחת הטלפון שיתכן ומדובר בסתימה. הוא הגיע כמו שקבענו ואפילו הקדים, ואמנם צדק שמדובר בסתימה בעייתית והוא הצליח לשחררה ובכך נפתרה הבעייה. לאורך כל התהליך רוני היה מאוד קואופרטיבי וחיובי והרגשתי שאני בידים מקצועיות והעיקר - אמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר פלד, רמת גן.
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ובמקלחת.
חוות דעת:
היה סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
צחי אסא, רמת גן.
משוב: 10/10/2017
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1207 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.