הייתי מרוצה מאוד, רוני בעל מקצוע ברמה גבוהה עם ציוד מתקדם. מסודר ומאורגן, חושב לפני שמבצע. נעים הליכות ואדיב, משדר מקצועיות "שיש על מי לסמוך". הוא פתח את הסתימה המורכבת שהציפה את הדירה לאחר שבעלי מקצוע אחרים לא הצליחו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן קושיצקי, גבעת ברנר.
משוב: 17/08/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור וברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין! רוני איש מקסים, מקצועי, אדיב, עומד בלוחות זמנים, מעדכן, לקח מחיר ממש סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר חכם, נס ציונה.
משוב: 18/04/2023
תיאור השירות:
ביקור לצורך הצעת מחיר בעקבות דליפת מים בחצר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש בחור הוגן, הגיע לעשות ביקור ונתן הצעת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה יוסף, נס ציונה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבה לניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא עשה אחלה עבודה! עבד נקי, מהר, הגיע מיידי והיה בסדר גמור. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה אדר, כרמי יוסף.
משוב: 12/11/2015
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל, נחמד אחראי בא בזמן והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן פולמן, אבן יהודה.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה נסתרת
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר בשן, זכרון יעקב.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה בשירותים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יששכר פרופיס, חדרה.
משוב: 07/05/2024
תיאור השירות:
החלפה והתקנת מנגנון לניאגרה.
חוות דעת:
הביא חלקים במיוחד שמתאימים למנגנון ישן של לפני 11 שנים. ההתקנה הייתה מדהימה והוא השקיע מעל ומעבר! המחיר היה סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בראונשטיין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/05/2024
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל דייגי, זכרון יעקב.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 04/12/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת באמצעות חיישן גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד, אדיב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.