אני חייב להודות שקצת התאכזבתי למרות כל ההמלצות.
רוני אחלה בחור אבל הרגשתי שלא מספיק התאמץ לפתור את הבעיה ובאמת לא פתר אותה והלך. לאחר מכן הגיע בעל מקצוע אחר ופתר את הבעיה דיי מהר.
חבל.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
ירדן קלינמן, הרצליה.
משוב: 11/12/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור מים במטבח ביתי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד יוגב, הרצליה.
אשרור: 07/08/2021
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בסיפון מתחת לכיור.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי, סופר אדיב, גבה מחיר הוגן והיה פנטסטי. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדן קלינמן, הרצליה.
משוב: 07/02/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בא, עמד בזמנים, נתן שירות במחיר טוב בעיני. היה אחלה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר צור, הרצליה.
משוב: 03/12/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור ראשי לבית.
חוות דעת:
רוני הגיע בזמן, היה מקסים ועם תודעת שירות, איתר ופתר את הבעיה בצורה מהירה ומקצועית. פשוט אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאווה פאוסט, הרצליה.
אשרור: 03/09/2020
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
התקנה של ניאגרה ניסתרת.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי מילה רעה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איתי רינגלר, הרצליה.
משוב: 21/06/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבי כהן, הרצליה.
אשרור: 07/05/2020
משוב: 08/03/2020
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי הרשקוביץ, הרצליה.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח וייעוץ לגבי מספר בעיות אינסטלציה בדירה חדשה מקבלן.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, בא בזמן, חושב ומסביר לפני ואחרי הביצוע, אדיב מאד ומחיר מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.