היה מצוין! תגובה מהירה, מחיר סביר, עבודה נקיה ויחס אנושי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר והבה, אזור.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור שהתפוצץ בדוד חשמל.
חוות דעת:
אמין, מהיר, זול, אחלה בחור, מקצועי ואחלה שירות. תודה רבה על השירות, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי מטלון, אור יהודה.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במפסק חשמל של הדוד.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי טלפונית מה לעשות לבד, בזכותו תיקנתי מה שצריך. מה שמדהים עוד יותר הוא שלפני כשבוע לאחר מספר חודשים של הסיוע הטלפוני שחסך לי הרבה כסף שאלתי לעצתו שנית והוא לא היסס ונתן לי ייעוץ טלפוני מקיף שוב ששוב חסך לי הרבה כסף ועשה זאת בסבלנות ובהומור ואפילו שאל אם לא הגיע הזמן שהוא גם ירוויח ממני כמה שקלים... אין לי ספק שמדובר באדם ובעל מקצוע נדיר. ממליץ עליו בכל פה.
אני מרוצה מאוד! הסברתי בפלאפון את הבעיה, תוך 30 דקות הוא היה אצלנו בבית, תיקן את הנזק לשביעות רצוני המלאה, והשאיר אחר כך את חדר השרותים מצוחצח. ישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר גבע, תל אביב.
משוב: 13/06/2024
תיאור השירות:
גוף חימום.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טל ר. תל אביב.
אשרור: 09/06/2024
משוב: 20/11/2023
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בבעייה של דוד.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.