אני מרוצה מאוד! הסברתי בפלאפון את הבעיה, תוך 30 דקות הוא היה אצלנו בבית, תיקן את הנזק לשביעות רצוני המלאה, והשאיר אחר כך את חדר השרותים מצוחצח. ישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרה מור, גבעתיים.
אשרור: 06/09/2023
משוב: 06/06/2023
תיאור השירות:
החלפה והתקנת דוד שמש.
חוות דעת:
רישו הגיע בזמן, עבד מהר, אבל לא ראיתי את הדוד אז אני לא יכולה לדרג את איכות העבודה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מור מרקוביץ, רמת גן.
משוב: 31/07/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפר כהן, גבעתיים.
משוב: 15/06/2023
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טלי הירשברג, רמת גן.
משוב: 27/02/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה בדוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
היה אחלה. לא היה לו איך לעזור כי התקנה הייתה מבחינת החשמל, אבל הוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל דדון, רמת גן.
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
תיקון אינסטלציה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ז. גבעתיים.
אשרור: 19/02/2023
משוב: 27/12/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי 60 ליטר.
חוות דעת:
היה שירותי, ביצע את העבודה בסדר גמור וגם גבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית ט. רמת גן.
משוב: 12/10/2022
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק לוי, גבעתיים.
משוב: 09/09/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
בחור רציני, מקצועי ואני מבסוט ממנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שירלי חדד, רמת גן.
משוב: 29/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי ונעים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.