אני מאוד מרוצה! אבחן את הבעיה מהר מאוד. לצערנו לא יכל לתקן כי היה צורך להחליף את כל היחידה. גבה בעיננו סכום הוגן על הביקור והיה סופר נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גריגורי קנטרמן, באר יעקב.
משוב: 27/07/2023
תיאור השירות:
חיטוי מזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מעולה! אדם טוב ועשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלכה אטלי, רחובות.
אשרור: 05/10/2020
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל וניקוי יסודי של מזגן רצפתי שהפסיק לפזר אוויר קר.
חוות דעת:
היה מצויין! איתר את הבעיה ועשה את כל ביסודיות ובאופן שיטתי. עבודה מצויינת ומחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני רביב, יבנה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! הגיע מהר והשאיר עצות להמשך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ר. כפר בילו.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 02/05/2018
תיאור השירות:
איבחון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר כוכבי, באר יעקב.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים וניקוי מזגן רגיל של אלקטרה 1 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ישר ואמין. הוא הגיע אליו לבדיקת שני מזגנים שבאחד מהם לא היה צורך בניקוי אז הוא פשוט הסביר לי איך לנקות אותו לבד. הוא היה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סנדי א. מזכרת בתיה.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
המזגן שלנו לא קירר מספיק, אז התקשרנו לארז והוא הגיע עוד באותו יום. בביקור הראשון הוא מילא גז, אבל זה לא פתר את הבעיה. התקשרנו אליו ולמחרת הוא הגיע שוב. הפעם, הוא ניקה את הרדיאטור. לאחר שגם זה לא עבד הוא הגיע לביקור שלישי, החליף חלק במנוע של המזגן ואמר לנו שהבעיה מורכבת יותר ושעלינו לפנות ליצרן.
חשוב לי לומר שאנחנו מאוד מעריכים את כל מה שהוא עשה, ואני ממליצה עליו מאוד. הוא מקצועי ואדיב, הבעיה היתה במזגן שלנו שהוא ישן ומורכב ולא בבעל המקצוע. הוא יכול היה לגבות מאיתנו מה שהוא רוצה, אבל היה מאוד ישר והוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דוד לוי נחום, נס ציונה.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 29/03/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי של חברת תאדירן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב סימה, נס ציונה.
אשרור: 18/06/2016
משוב: 14/04/2016
חוות דעת:
היה מצויין. מחיר בהחלט סביר לתקלה. בא בזמן כמו שנקבע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי יערי, גבעת שמואל.
אשרור: 03/11/2024
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
שירות לגישור פיקוד מדחס.
חוות דעת:
ארז הסביר לפני העבודה את האפשרויות השונות. בפועל מצא פתרון יצירתי וזול וביצע עבודה מעולה! ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 253 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.