הרופאה שלו שביצעה את הטיפול שורש וניקוי האבנית הייתה טובה והוא ביצע בשבילי רפואת חירום של הדבקת הכתר. הוא טוב בענייני הכתרים במידה טובה ונכונה, ממש 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמרית קצב, חולון.
אשרור: 11/06/2024
משוב: 31/03/2022
תיאור השירות:
טיפול שורש והלבשת כתר לשן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. התרשמתי שהוא מקצוען ומומחה בתחום. הם היו שירותיים, נחמדים ואדיבים. אני מרוצה מהשירות וממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דביר גדעוני, חולון.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 29/01/2023
תיאור השירות:
טיפול בשתי שיניים בעזרה ראשונה.
חוות דעת:
הוא הגיע במיוחד בשבילי למרפאה והציל לי את החיים! נתן יחס טוב ובמחיר טוב לדעתי, בלי כאבים ובלי כלום. עשר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארי ש. חולון.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל זיסקינד, תל אביב.
אשרור: 05/04/2024
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
במילה אחת מצוין. לא המתנתי אפילו רגע מיותר, כולם היו אדיבים, נחמדים ומקצועיים. פתרו לי כאב שהגעתי איתו רק מעצם ניקוי האבנית. לדעתי גם המחיר היה טוב ויצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תאיר ק. בת ים.
משוב: 23/03/2024
תיאור השירות:
טיפול שיננית לי ולבן זוגי במרפאה של ד"ר לארי.
חוות דעת:
חוויית השירות מהרופא הייתה גרועה. הטיפול הראשון התחיל באיחור של 20 דקות, ולאורך הטיפול הרופא דיבר בטלפון עם מטופלים אחרים והמשיך זאת גם בטיפול השני (של בן זוגי). איכות הטיפול הייתה מתחת לכל ביקורת - הרופא לא היה עדין במהלך הטיפולים, זה התבטא בדימומים רבים ואצלי בתגובה דלקתית בחניכיים שעברה רק אחרי שבוע. שני הטיפולים היו קצרים מאוד - הראשון נמשך 15 דקות והשני נמשך 10 דקות בלבד. בסוף הטיפול הרופא אבחן בצורה החלטית (וללא צילום) בעיה בכתר שעשיתי לפני עשור, והרגשתי שהוא פשוט מנסה להוציא ממני עוד כסף. התאכזבנו מאוד מהשירות ובטוח לא נחזור למרפאה הזו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
שמואל קשיוב, בת ים.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
טיפולי סתימת שורש וכתר.
חוות דעת:
ד"ר לארי פשוט מותק! הוא רופא טוב, מקצועי וקובע תורים קרובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
השתלות שיניים
רפואה אסתטית
השתלות
אודות
עוד כשהיה ילד, רצה לארי להיות רופא, "אבל בגלל שהייתי צעיר לא ידעתי אפילו מה זה", הוא מספר. "כשגדלתי הבנתי שאני רוצה להיות רופא שיניים, כדי לעזור לאנשים לחייך יפה". בנוסף, לארי מעיד שהוא מקפיד על עבודה איכותית ומתן שירות ויחס אדיב ללקוח.
תחומי התמחות
:: השתלות שיניים
:: שיקום הפה
:: טיפולי שורש . סתימות
:: גם עוסים מרפאה אסתטיקה הפנים . בוטוקס , חומצות היאלרונית , עיצוב שפתיים .
ותק בתחום
בתחום רפואת שיניים משנת 1988.
שאלות ותשובות עם ד"ר לארי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.