הוא מקצועי, אהבתי את המוצרים והם עוזרים לי מאד. אהבתי את המקצועיות שלו. החומרים שהוא בחר הם פשוטים, אולי הוא בחר אותם כי זה לא לסלון אז לא צריך משהו מפואר. הדברים שהוא הכין שימושיים וטובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אלבה ריבקין, מבשרת ציון.
משוב: 10/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מנגנוני הקלאפות, תיקון מגירה גדולה שעמדה ליפול בשולחן הכתיבה והרכבת ידיות בשידה.
חוות דעת:
הוא ערך כמה תיקונים בארונות המטבח, בשידה ובשולחן כתיבה. הגיע בזמן כפי שקבע, עבד ביעילות ומיומנות. היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. א. מעלה אדומים.
אשרור: 24/01/2017
משוב: 15/12/2016
תיאור השירות:
בניית שידות לחדר שינה ושני מדפים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 339 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשנגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות נגרות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יגאל הוא בן 40, נשוי עם ילדה חמודה. בהכשרתו הוא הנדסאי ותמיד נמשך לבניין. "אחרי שגדלתי בנגרייה, נמשכתי לעוד תחומים בשיפוץ והתחלתי להתעסק גם במה שמחוץ למטבח. למדתי הנדסאות ועבדתי עם קבלנים, ועדיין אני כל הזמן רוצה ללמוד עוד בכל תחומי השיפוץ, אני לא רואה את עצמי בשום מקצוע אחר."
כששאלנו את יגאל מה הוא אוהב בעבודה, הסיפורים שלו העלו חיוך גם על הפנים שלנו "מקרים כמו לקוח שזייף תקלה כדי לתת לי מתנת תודה על השיפוץ, לקוחה שנותנת לי קופסת עוגיות כל פעם כשהיא יודעת שניפגש, או מנגל שעשו לנו לכל הצוות בסיום השיפוץ הם דברים שנשארים איתך הרבה זמן. גם אם הפרוייקט היה מאתגר ויוצא דופן, לראות כמה הלקוח מרוצה מהתוצר המוגמר, וכמה חשוב לו להראות את זה, אין דבר משמח מזה." תביא עוגיה יגאל, גם אנחנו רוצים!
הנגרייה קיימת עוד מלפני שהוא היה קיים. אביו הקים את הנגרייה בשנת 73, ויגאל גדל בין הקורות והמסורים. היום כשהיא בידיו, הוא רק רוצה להרחיב אותה עוד ועוד.
תחומי התמחות:
:: ריהוט
:: ארונות קיר
:: מטבחים
:: ספריות
הנגרייה של יגאל היא מקום קטן ואישי. החזון של יגאל הוא מה שהוא קורא "לבנות דרך אנשים". "מה שאני מנסה לעשות זה לבנות דרך העיניים של הלקוח, להבין מה הוא רוצה להתייחס לעבודה כאילו היא עבודה פרטית שלי. זאת גם הסיבה שאנשים מרגישים בנוח לתת לי את המפתח לבית ולנסוע לחו"ל בזמן השיפוצים" הוא צוחק.
"כבר היום אנחנו עושים שיפוץ קומפלט – אינסטלציה, קרמיקה, כל מה שהלקוח צריך עובר דרכי וככה הוא צריך לתקשר רק עם בעל מקצוע אחד כשהוא בונה מטבח. כשעבדתי עם קבלנים נורא הציק לי לראות את הבלגאן בשיפוצים, שכשיש פאשלה כל אחד מפיל את זה על האחר. בעתיד אני רוצה להרחיב עוד יותר את הצוותים ולהכשיר צוות שיוכל לעשות שיפוץ בית שלם תחת הפיקוח שלי. זה החלום, להביא ללקוחות מוצר מושלם בלי דאגות. אני יודע שמי שיעז וייתן לי יד חופשית יקבל את התוצאה הטובה ביותר."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.