היה ממש אחלה! הוא הגיע בזמן, הסביר כל פעולה והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שניאור כהן, אשדוד.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 21/02/2024
תיאור השירות:
התקנה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודו גבאי, אשדוד.
משוב: 25/06/2023
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דיאנה לובמן, אשדוד.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 22/04/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור צרקסקי, אשדוד.
משוב: 16/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צנרת במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה טוב, הייתי מרוצה. הכל מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן אליהו, אשדוד.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 12/02/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע והיה שם חיבור רופף שהיה צריך להחזיר. לא נדרש תיקון או החלפה של חלק והוא גבה רק על דמי ההגעה שלו ותו לא. הגיע בזמן. אדיב יעיל ומהיר. מרוצה מאוד ממליץ בחום. יישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ל. אשדוד.
אשרור: 06/04/2017
משוב: 22/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה שכלל החלפה של היחידה החיצונית.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הייתי מרוצה מאוד. קודם כל הוא דייקן, אמר זמנים ועמד בהם. היה אמין, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב להב, אשדוד.
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
מקצועי,אמין ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל ל. אשדוד.
משוב: 02/01/2017
תיאור השירות:
החלפת רגשים ולוח פיקוד במזגן מיני מרכזי של טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. עבד אצלנו בין שעתיים לשלוש שעות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
תמר לוסקי, כפר אביב.
משוב: 22/12/2016
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי שהפסיק לחמם.
חוות דעת:
שירות מעולה! ההוא הגיע עוד לפני הזמ ועבד ביעילות ובמקצועיות. לקח מחיר הוגן עם חיוך :). מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 572 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דרג 3- מיזוג אוויר
אודות
הכניסה של נתן לתחום המיזוג התחילה לגמרי במקרה, מתוך סקרנות. כך הוא מספר: "בשנת 2013 נרשמתי לקורס מיזוג אוויר, וגיליתי שזה בדיוק מה שאני אוהב - עבודה שמשלבת ידע טכני, פתרון בעיות, ודגש על נוחות ואיכות חיים ללקוחות. מאז לא הפסקתי ללמוד ולהתמקצע. לאורך השנים עברתי קורסים והשתלמויות, ביניהם קורס מתכנן מערכות מיזוג אוויר, קורס מיזוג תעשייתי, וכן תעודת דרג 3 של משרד העבודה. ההשקעה בלמידה מאפשרת לי לספק פתרונות מקצועיים ויעילים לכל סוגי הלקוחות - מהתקנות ביתיות ועד לפרויקטים מורכבים. אני מקפיד על עבודה מקצועית לפי הוראות היצרן והתקנים המחמירים ביותר, תוך דגש על שירות אישי, אמינות ודיוק. חשוב לי להעניק לכל לקוח יחס חם וסבלני, ולהתאים את הפתרון המדויק ביותר עבורו, עד הפרט האחרון. אני מאמין שגם הדברים הקטנים עושים הבדל גדול, ולכן אני מקשיב לכל צורך ובקשה, ודואג שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.