תיקון חלון ממ'ד כולל החלפת ידית וסידור מנגנון שנשבר.
חוות דעת:
היה נהדר! נחמד, ידידותי, קשוב, מקצועי ואמין. כיף לקבל שירות כזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן פאר, קרית אונו.
משוב: 15/08/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית ותיקון מסגרת בחלון.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי חבר, גני תקווה.
משוב: 03/01/2022
תיאור השירות:
כיוון מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה יחסית זמין בשעות שנוחות לי, עושה רושם של בחור מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל בקר, קרית אונו.
משוב: 26/10/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה, הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, היה נחמד, תיקן מהר וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר נ. קרית אונו.
אשרור: 10/10/2021
משוב: 10/08/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועת גלילה בתריס.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף פרמן, קרית אונו.
משוב: 26/08/2021
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן א. קרית אונו.
משוב: 04/08/2021
תיאור השירות:
בדיקה של תריס חשמלי שהרעיש.
חוות דעת:
השירות מצוין, טוב, הוגן והוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
לירון אורלב, קרית אונו.
משוב: 27/06/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה מושלם. ממש חמוד, אמין והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי בחור, קרית אונו.
משוב: 02/02/2021
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
דורון רובין, קרית אונו.
משוב: 26/01/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
שרות מצויין, הגיע בזמן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1046 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.