היה מעולה! אמנון היה גמיש מאד בתיאום ההגעה. הגיע בדיוק בשעה שסוכמה, פתר את הבעיה בקלות ובמהירות. אמנון הוא אחד מבעלי המקצוע הכי מקצוענים והגונים שנתקלתי בהם עד כה!! ידע לזהות את הבעיה בטלפון, נתן הצעת מחיר, עמד בכל ההתחייבויות והנחה אותי איך להימנע מבעיה חוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה ע. רמת גן.
אשרור: 12/09/2024
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
תיקון של ציר חלון ממד.
חוות דעת:
רק שבחים! אמנון היה מקצועי ואדיב. הוא הכיר את החלון וידע היטב איזה ציר להתאים, הוא ביצע את העבודה במקצוענות מדהימה באדיבות ובתמחור הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי ויסר, רמת גן.
אשרור: 04/08/2024
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד כולל פירוק, הרכבה ושימון הצירים.
חוות דעת:
הוא מעולה! בחור לעניין, ישר, נתן מחיר הוגן לדעתי, רציני ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קני קרופניק, רמת גן.
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
תיקון סרגל בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד טוויג, גבעתיים.
משוב: 28/09/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לתריס גלילה.
חוות דעת:
אמנון אדם זהב, הסביר מה יעשה, הסביר לי על בעיות אחרות בבית ונתן לי ייעוץ על דברים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי שובל, גבעתיים.
אשרור: 13/07/2022
משוב: 03/05/2022
תיאור השירות:
תיקון חלון דו כיווני.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאורה גולובוביץ, גבעתיים.
אשרור: 02/06/2022
משוב: 03/03/2022
תיאור השירות:
תיקון חלונות שכלל החלפת גלגלים ומנעול.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, גבה מחיר הוגן ועשה עבודה מעולה. אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל י. גבעתיים.
אשרור: 20/03/2022
משוב: 04/01/2022
תיאור השירות:
תיקון גלילה של תריס ידני בחלון בחדר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מקצועי, נחמד והגיע בזמן. היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1043 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.